Rolig läsning. För er som har bra ljud kan ju "lätt på gasen, tung på basen" funka. En annan som rimmar och bara är dryg är "Jag är snabb, du har skabb" Har man en lite risigare bil " Det är inte så illa som det ser ut, det är värre!" Eller en klassisk "Hejdå!" Tack för mig, hej!
"pussywagon" "fat ride,fat bass,but no fat chicks" "livin loud" "my db makes me slow" "better sound,lower speed" "speed is for pussies,and I´m not a girl"
Vet att senaste inlägget skrevs i februari 2012. Men tänkte bara bidra med en annan text som jag hade på min gröna Audi A4. "Four rings to rule them all"
Vet att senaste inlägget skrevs i februari 2012. Men tänkte bara bidra med en annan text som jag hade på min gröna Audi A4. "Four rings to rule them all"
Den hade en kompis fått tryckt på regskyltlisten med "tolkienaktig font", passade bra på våra A8 4.2 vi hade.
Annars till Priusen skulle jag nog trycka upp: "Jag är bättre än dig"
Jag såg en V70 med texten "JAG KAN HÅLLA AVSTÅNDET!" i bakrutan där bokstäverna "AV" var mycket mindre än övriga och därmed knappt synliga på lite håll.