Ja, då kommer denna helgens update, önskar att jag kunde visa upp en lackad bil, men tyvärr blev det inte så, anledningen är att den kompressorn som jags skulle fååt låna, inte blev klar för leverans. Så allt som har hänt denna helgen är att bilen är slippa och klar för lack, så fort jag får kompressorn kommer blir det lack, tidigast onsdag. Hoppas verkligen det blir på onsdag.
Iallafall, här är lite bilder
Undersidan av huven, smutsig och flerfärgad, inte så som jag vill ha den
Så, tvättad, nerslippad och lackad, mycket bättre
Var tvungen att lägga på huven för att få en överblick på hur det kommer se ut när det blir klar, tror det kommer bli kanon![http://www.garaget.org/gallery/archive/18761/230899_j88w9q.jpg]()
Ja, jag hade ju sett fram emot att visa massa bilder på en lackerad bilen, men med min otur så kunde man ju inte ha väntat sig mer.
Allt som hindrar lackering nu är en fungerande kompressor, funkar inte riktigt att lacka med min 2,5hk kompressor, den får slut på luft bara man kopplar in sprutan istortsett. men men, nu ska jag till jobbet för lite övertod så man får mer pengar till bilen, hoppas verkligen att jag får kompressorn på onsdag.
Ha de