Som ämnet säger, vad är er åsikt när det gäller tonade rutor på en sedan. Jag skulle vilja skaffa det, men flera kompisar säger att det kommer se töntigt/raggaraktigt ut på en sedan.
Kör på toning med 50% ljusgenomsläpp hela vägen fram så blir det snyggt
Får man ha toning hela vägen fram, menar dock inte framrutan? Tror ni man kan få typ 50% bakrutor och 35-40% där fram?
Finns ju fullt med forumtrådar om det där och i dom flesta kommer dom typ fram till att man inte får tona ett dugg på framrutorna för dom är redan tonade så mycket som man får enligt lagen när man köper bilen... Men jag vet inte riktigt...
Kör på toning med 50% ljusgenomsläpp hela vägen fram så blir det snyggt
Får man ha toning hela vägen fram, menar dock inte framrutan? Tror ni man kan få typ 50% bakrutor och 35-40% där fram?
Finns ju fullt med forumtrådar om det där och i dom flesta kommer dom typ fram till att man inte får tona ett dugg på framrutorna för dom är redan tonade så mycket som man får enligt lagen när man köper bilen... Men jag vet inte riktigt...
Precis efter att jag gjorde min post så upptäckte jag lite andra trådar ang detta. Det blir nog bara tonat där bak då.
Grymt snyggt med toning om det är proffs gjort, jag resonerar så väldigt mörkt eller inget, lägga 4500:- på något som knappt syns kan man strunta i det. Kolla min bil jag tycker då inte det är fult, men smaken är ju olika... jag personligen klarar inte av insynen utan toning.