2501
Sök

BASPAKET på netonnet ?

17 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
Hej!

Har skaffat mig en ny bil Mercedes 320 sedan 1993 å dags för lite ljud också...
Har tyvärr väldigt dåligt me pengar för tilfället men man skulle ju ändå vilja ha lite tryck i bilen under sommaren....

har bytt ut framhögtalarna till sony XS-F1325  5,25"
& bak till JBL GTO-527  5,25"
Har tyvärr en jävligt dålig huvudenhet.... gammal pioneer.. men ska försöka byta ut den inom det närmaste så om nån har nått tips på en med jävligt bra ljud för högst 2000:- gärna billigare..

men nu till huvudfrågan.. surfade runt lite & hamnade hos netonnet & fick syn på ett paket med ett 2 kanals Sony slutsteg & en 12" Avant bas i låda för 990:-
tyckte det lät som ett jävligt bra pris..

Men är det någon som vet om det är rena skiten eller helt okej ?

& jag vet att det inte går att mäta sig med tex fosgate, men har inte den ekonmin nu...

Tacksam för svar

Proljece?
1 464 Inlägg
27 juni 2007
Finns ju bättre än det antagligen man får det man betalar för tyvärr dock är cerwin vega billigare än rockford smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

2 283 Inlägg
27 juni 2007
Jag vet tyvärr inte hur det är men låter faktiskt helt okej, fråga om du kan få byta tillbaka det eller något vet om att det inte brukar gå men kan ju alltid fråga smile

R.I.P. Michael Jackson!

18 Inlägg
27 juni 2007
Pioneer DEH-P40MP skall tydligen vara helt ok och den kostar bara 1700kr på www.brl.se

Den skall ha en massa inställningar man kan göra. Hoppas att det kan vara något av intresse.

30 Inlägg
27 juni 2007
Ievel skrev:
Pioneer DEH-P40MP skall tydligen vara helt ok och den kostar bara 1700kr på www.brl.se

Den skall ha en massa inställningar man kan göra. Hoppas att det kan vara något av intresse.

japp den funkar! har en sån å de är en helt klart prisväd H,E... fast 1700 är lite smådyrt.. den finns för runt 1400 har ja för mej att jag sett!

a.k.a aLan.
281 Inlägg
28 juni 2007
hade en avantbas en gång i tiden i min 850 SE, tyckte den spelade helt okej för priset..

Mvh

Beroende av billjud
151 Inlägg
28 juni 2007
Det magiska med billjud är ju att man oftast får det man betalar för smile men man kan hitta billiga guldklimpar wink
/Wikberg

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

736 Inlägg
28 juni 2007
Jag har det steget i gammelvolvon, spelar faktiskt riktigt bra, riktigt imponerad! Signal to Noise ligger ju på över 100 dB. Spelar faktiskt skiten ur flera noname 300 watt-steg även fyrkanaliga som man bryggar. Sedan är nog inte Avant basen så bra, skulle gå till MDS eller BRL och se om jag kunde köpa en demo-bas om jag var du så sparar du lite pengar. Själv spelar jag visserligen bara en 8" men provade steget på två PA högtalare med dubbla 12or och det spelade bra som f*n men de var ju riktigt stora lådor...

Sök