2154
Sök

hur många är singel på garaget ?

bilstylare
245 Inlägg
23 januari 2011
turbiz skrev:
Xtravagant skrev:
varför ragga på garaget?
känns inte det lite desperat?
vad hände med att träffa den rätte?

Vet du hur jävla svårt det är att hitta bil tjejer?tongue
Jag raggar faktisst inte här men jag borde fan det! tongue
Jag har träffat väldigt få "bil" tjejer, och alla dem har haft kille, så träffar man på en fin dam här borde man klart försöka smile

håller fullständigt med dig, letar inte heller då jag redan har en underbar tjej. men det är ju skit bra att hitta en tjej med samma intresse.

Syns Man Inte Finns Man Inte

124 Inlägg
23 januari 2011
DenRosaToffeln skrev:
turbiz skrev:
Xtravagant skrev:
varför ragga på garaget?
känns inte det lite desperat?
vad hände med att träffa den rätte?

Jag har träffat väldigt få "bil" tjejer, och alla dem har haft kille, så träffar man på en fin dam här borde man klart försöka smile

håller fullständigt med dig, letar inte heller då jag redan har en underbar tjej. men det är ju skit bra att hitta en tjej med samma intresse.

Naawe, vad gullig du är älskling smile du är helt underbar du oxå smile

Mr Turbo
509 Inlägg
24 januari 2011
Mikszath skrev:
DenRosaToffeln skrev:
turbiz skrev:

Och i bil gudens namn förklarar jag er för ventilhus och vantilyftare! Du kan nu byta olja! Amen^^

Turbo..Mr Turbo

8 Inlägg
24 januari 2011
Enligt en undersökning jag håller på med just nu här på garaget (som du kan hitta under off-topic "Undersökning om bilintresserade "unga"") är det runt 53% som är singlar. wink

124 Inlägg
24 januari 2011
turbiz skrev:
Mikszath skrev:
DenRosaToffeln skrev:

Och i bil gudens namn förklarar jag er för ventilhus och vantilyftare! Du kan nu byta olja! Amen^^

HAHAHHA, du är skojjig du;P

bilstylare
245 Inlägg
25 januari 2011
Mikszath skrev:
turbiz skrev:
Mikszath skrev:

HAHAHHA, du är skojjig du;P

smile

Syns Man Inte Finns Man Inte

2 118 Inlägg
27 januari 2011
Tillbaka igen.... sad

D.i.l.l.i.g.a.f

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
28 januari 2011
Säga vad man vill om att vara singel - men jag har prickat in att INTE dejta någon under presenthögtiderna. big_smile Nu är det bara vänta ut 14feb sen kan man börja fundera på vad man vill igen. tongue

(Tidigare har jag haft en förmåga att träffa en tjej runt oktober, hon har fyllt i november, jul, nyår, 14feb och sen har det tagit slut runt mars. wink Detta är bättre...)

116 Inlägg
29 januari 2011
Det e surt att va singel från Okt till April. Sen kommer bilen ut igen och då är den som en flickvän istället smile

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
29 januari 2011
sirmiro skrev:
Säga vad man vill om att vara singel - men jag har prickat in att INTE dejta någon under presenthögtiderna. big_smile Nu är det bara vänta ut 14feb sen kan man börja fundera på vad man vill igen. tongue

(Tidigare har jag haft en förmåga att träffa en tjej runt oktober, hon har fyllt i november, jul, nyår, 14feb och sen har det tagit slut runt mars. wink Detta är bättre...)

Låter dyrt och trist det där tongue

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 januari 2011
Marcus_89 skrev:
sirmiro skrev:

Låter dyrt och trist det där tongue

Priset är väl ungefär detsamma som nu - bara att bilen får pengarna istället. big_smile

Redneck life
357 Inlägg
14 februari 2011
Nille_83 skrev:
Det e surt att va singel från Okt till April. Sen kommer bilen ut igen och då är den som en flickvän istället smile

Så sant men ändå hade det inte vart fel med en till sötnos som sitter i stolen brevid som man kan slänga ett öga på ibland;)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
124 Inlägg
16 februari 2011
reaser skrev:
Nille_83 skrev:

Så sant men ändå hade det inte vart fel med en till sötnos som sitter i stolen brevid som man kan slänga ett öga på ibland;)

bra skrivit! smile det gillas, det känns som dom flesta i denna tråd tkr om att vara singel och de låter som dom aldrig mer ska skaffa tjej/kille smile men din kommentar gillas starkt smile

116 Inlägg
16 februari 2011
Tycker mest det stör med en co-driver smile

124 Inlägg
16 februari 2011
Bullet--- skrev:
Mikszath skrev:
reaser skrev:

bra skrivit! smile det gillas, det känns som dom flesta i denna tråd tkr om att vara singel och de låter som dom aldrig mer ska skaffa tjej/kille smile men din kommentar gillas starkt smile

Det är alldrig fel att ha en co-driver.smile

Ne, precis smile

122 Inlägg
16 februari 2011
reaser skrev:
Nille_83 skrev:

Nej du ska ta mej fan ha dina ögon fixerade på vägbanan! Vill inte ha någon retard som kommer över på fel sida körbanan bara för att han sitter och dregglar över en tjej bredvid.

116 Inlägg
16 februari 2011
PorreHattyr skrev:
reaser skrev:
Nille_83 skrev:

Nej du ska ta mej fan ha dina ögon fixerade på vägbanan! Vill inte ha någon retard som kommer över på fel sida körbanan bara för att han sitter och dregglar över en tjej bredvid.

Vem sa något om att slänga ögon på henne medans bilen rullar? Kan ju faktiskt stå still med. Men jag håller med dig när bilen är i rörelse.

Klart att det vore trevligt med en donna som man kan ha med sig ut och åka med.

13 Inlägg
23 mars 2011
Jaaag, äntligen wink eller får man säga så?

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 mars 2011
Detta blir mer spännande för varje dag som går. tongue

Jag är singel så vitt jag vet - även om jag lever i ett polygamiförhållande med mina två bilar. smile
Så jag får göra vad jag vill, men om jag pratar med vissa tjejer blir andra tjejer svartsjuka och visar det tydligt genom att antingen säga det rakt ut - eller bara 'råka' börja prata och beskriva hur mycket finare de blivit på sista tiden. Samtidigt vet jag vem jag egentligen vill ha, trots att det finns lite farthinder.

Klassas jag då som singel, eller vad fan klassas jag som? Jag har definitivt inget förhållande - men finns det några andra klasser? tongue

Sök