4458
Sök

hur många är singel på garaget ?

508 Inlägg
10 september 2007
Jag träffa faktiskt min pojk här big_smile
Eller vi börja skriva till varandra här på garaget, och sen efter ett bra tag så bytte vi msn. Sen skrev vi på msn ett bra tag, vi bor ju i samma kommun så då börja d ju "såg dig köra här o där" och sen av en slump så körde vi in med bilarna på samma ute fik.
Lite pinsamt i början, våga ju knappt hälsa *fniss*

654 Inlägg
10 september 2007
AirOne[/quote skrev:

Jag har träffat några först på internet och sen irl. Och mjovisst är det lite
udda kanske - eller inte? - men det kan funka. För mig funkade det dock
inget vidare med själva "förhållandebiten" men annars är nog internet
en himla bra plats för träffar. Särskilt för sådana mjuka killar
som är blyga...som tex moi big_smile

Njaa,att träffas alt ragga - (Kärt barn har många namn) över nätet är nog mer vanligt än man tänker på idag.
så det är nog inte allt för ovanligt idag.
Själv ser ja det som ett smidigt sätt att dels komma åt en större målgrupp,men framför allt att man kan slippa hela den "normala" delen i själva uppvaktandet för att lära känna en person.
Vad är bättre än att sitta och spåna lite om människor och deras bettende och då på så vis få en bild av denne innan man ens har kommit iväg till träffas stadiet.
Rätt smidigt och mindre pinsamt också ifall man redan innan träffas stadiet märker att denne inte är vad man söker och eftersträvar.
Så då slipper man den biten man vanligen blev tvungen att uppleva för ex antal år sen innan nätet exploterade "dejting" och blev en ny modernhet.

Är ju itne bara ungdomar som sitter och letar partner på nätet,tom ens egna föräldrar och likannde håller på med det.

Absolut som du säger,är man blyg och lite mjukis..kankse vill ta det rätt lugnt i början innan man blivit trygg med sitvationen/personen så är internet än förträffligt bra plats.

har man bil/motor intresse så är det ju inte alltid Spray,Mötesplatsen osv funkar som önskat på leta partner biten.

654 Inlägg
10 september 2007
RacingBunny skrev:
Eller vi börja skriva till varandra här på garaget, och sen efter ett bra tag så bytte vi msn. Sen skrev vi på msn ett bra tag, vi bor ju i samma kommun så då börja d ju "såg dig köra här o där" och sen av en slump så körde vi in med bilarna på samma ute fik.

Låter som det bästa/vanligaste senariot.
Vad hade världen varit utan MSN idag säg;)
Grattis iaf

Saaboholic
3 129 Inlägg
10 september 2007
Louise skrev:
hedley skrev:
Louise skrev:

haha men jag vill väl inte ha någon sönderslagen jävel som jag måste köra till akuten först.. ^^

haha då vet du vem som vill ha dig mest..ju mer man vill något ju längre håller man sig på bena wink

blir väl kanske några stygn och blå tiror men det går ju bort fort.. ;D

hehe mjo.. men jag ser ingen anledning till att slåss.. bara dumt ju:D dom kan väl typ spela klädpoker om mig! haha:D (obs. det var en smula oseriöst för den som inte förstod det^^

haha i detta fall vore det ju onödigt..men det finns alltid situationer då det är det rätta.

haha du skulle må då va? (om dom lira klädpoker om dej).

Annars kan man ju alltid singla slant men då är ju risken att man får den odrägligaste haha big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

(none)
1 725 Inlägg
10 september 2007
Känner mig besegrad av denna tråd nu smile Är fan singel i dag ! Men idag endast...haha big_smile

--Lev i går som det vore i morgon--

Milva
10 september 2007
ja singel är nog bäst! kan amn pyssla mer med bilen och lägga mycket mer energi på det!big_smile

9 Inlägg
10 september 2007
Blida skrev:
Måste erkänna en sak,är väldigt nyfiken.
Nyfiken på om det är nån/några från Garaget som lyckats träffa varandra och fått ihop det.
Menar inte ni som träffat och pippat,utan ni med mer kärlek kring det hela så man tom vågade kalla sig par/förhållande/osv.

Hej
Är bilintresserad tjej, dock inte singel. Min pojkvän och jag snackade på garaget för typ ett år sedan, sen glömde båda bort det och när vi träffades irl för snart ett halvår sen föll båda pladask och upptäckte sedan att vi helt ovetandes ju faktiskt redan snackat innan tongue
Är fortfarande ihop och ser ut att kunna hålla hur länge som helst!
Så håller nog med Louise, Irl funkar nog bäst, men man kan ju alltid börja här.
Och håll ut killar, det finns en hel hög med bilintresserade tjejer därute som mycket väl kan tänka sig att slåss om verktygen i garaget, vi är bara inte lika lätt hittade som resten eftersom vi ligger hemma under bilen wink

Bette forget it, cause you'll never get it.

240 Inlägg
10 september 2007
Single here ! big_smile

Street Knight

50 Inlägg
10 september 2007
så jävla gutt att vara singel wink

7 100 Inlägg
10 september 2007
singel här med,så jävla tråkigt sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 255 Inlägg
10 september 2007
Singel en tjej är fan dyrare i drift en va bilen är så gäller o preoritera lite tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

508 Inlägg
10 september 2007
Blida skrev:
RacingBunny skrev:

Låter som det bästa/vanligaste senariot.
Vad hade världen varit utan MSN idag säg;)
Grattis iaf

Haha så rätt som d är sagt big_smile

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
1 255 Inlägg
10 september 2007
Men tycker ni inte det är bättre o lägga tid o pengar på bilen istället? Ja menar bilen gnäller aldrig har inte vart otrogen o bryr sig inte hur mycke man är där o pillar o kör tongue

Sommarglidare
38 Inlägg
10 september 2007
har en förstående sambo som fattar att bilintresse=pengar som går åt smile
Ska tillsammans med henne köpa ett hus och bygglovsansökan för ett garage på 45 kvm ligger redan i kuvertet smile

Hastighet har aldrig dödat, det är det plötsliga stoppet

1 255 Inlägg
10 september 2007
magoo skrev:
Ska tillsammans med henne köpa ett hus och bygglovsansökan för ett garage på 45 kvm ligger redan i kuvertet smile

Ok själv vet ja inte varför men så fort ja gjorde slut med mitt ex fick ja så sjukt mycke pengar över hela tiden så ja börja inhandla grej efter grej de va där efter ja insåg att tjejer ä fan sjukt dyra i drift o de är fan inte värt de häller får ut så mycke mer o lägga pengarna på bilen en på en jävla brud!!!

Pfffft
906 Inlägg
10 september 2007
Anubis skrev:
magoo skrev:

Ok själv vet ja inte varför men så fort ja gjorde slut med mitt ex fick ja så sjukt mycke pengar över hela tiden så ja börja inhandla grej efter grej de va där efter ja insåg att tjejer ä fan sjukt dyra i drift o de är fan inte värt de häller får ut så mycke mer o lägga pengarna på bilen en på en jävla brud!!!

lugna ner dig lillen
i know you like me *ler stort*

Umadbro?

1 255 Inlägg
10 september 2007
postorder_probe skrev:
Anubis skrev:
magoo skrev:

lugna ner dig lillen

Haha vem vet du är rolig o umgås med iallafall så där wild and crazy tongue

Pfffft
906 Inlägg
10 september 2007
Anubis skrev:
postorder_probe skrev:
Anubis skrev:

lugna ner dig lillen

Haha vem vet du är rolig o umgås med iallafall så där wild and crazy tongue

yeah tongue PS3 snart eller wink

Umadbro?

1 255 Inlägg
10 september 2007
postorder_probe skrev:
Anubis skrev:
postorder_probe skrev:

lugna ner dig lillen