Tycker det är ganska skönt att vara singel, från mitt ex iallafall. Han var inte alls intresserad av bilar och klagade jämt på att jag pratade om och små fixade med bilen jämt. Nästa blir en bilintresserad, helt klart!
Singel sen snart 20år tillbaka Börjar bli less på de nu, men vet inte hur man ska lyckas träffa nå trevliga tjejer me någorlunda liknande intressen... Känns lite smått hopplöst för tillfället
Mendu.. du måste ju vara medveten om vad du är inne på för sida.. det är bara att titta runt o mingla lite.. finns massor med tjejer. säger inte att alla är trevliga.. men jag vet att jag är, så det finns säker någon här som ska falla dig i smaken:P
Är du verkligen säker på det?
Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Stolt singel=) klart man inte sägernej till ngt seriöst som funkar bra, men mitt ex blev nästan svartsjuk på min bil:S "aha, ska du inte gå ut till bilen istället?" När jag frågade om hon ville se på film lr ngt.. haha..
Ok.. Grabbar och tjejer!! Nu gör vi så här. Vi anordnar en stor jäkla fest nånstans i sverige.. Sen ser vi till och ta oss dit och ha skit kul tillsammans och glömmer allt vad Blinddate heter.. Vi umgås och har kul istället..
Singel sen snart 20år tillbaka Börjar bli less på de nu, men vet inte hur man ska lyckas träffa nå trevliga tjejer me någorlunda liknande intressen... Känns lite smått hopplöst för tillfället
Mendu.. du måste ju vara medveten om vad du är inne på för sida.. det är bara att titta runt o mingla lite.. finns massor med tjejer. säger inte att alla är trevliga.. men jag vet att jag är, så det finns säker någon här som ska falla dig i smaken:P
Är du verkligen säker på det?
Jaha då! Du tror väl inte att jag sitter här och ljuger^^
Man måste nog säga till singlarnas glädje (främst killarna här) att Garaget verkar ha fler singel tjejer än man själv anade. Men frågan är samtidigt hur många av dessa singlar,Killar som tjejer som vill fortsätta vara singlar.
När man läst igenom en massa sidor i denna tråd så blir man nästan lite häpen över att inte fler verkar ha hittat fram till varandra här på Garaget. Finns en hel del vackra och söta tjejer som verkar va toppen trevliga,som även bör kunna hitta en "match" hos respektive killar.
Man kanske skulle börja dela in användarna som är singlar lite i kategorier. Län Ålder Personlighet Intressen Typ av förhållande som sökes (seriöst/flyktigt)
Då kanske man kan skapa sig en bas för nått som kan bli lite mer seriöst att kika på vad gäller en person i fråga.
Upps,glömde bort att detta är en Bilsida och ingen dejting sida.
Är Osingel sedan 7 månader eller nåt, är särbo och hon tycker om bilar, inte lika mycke som jag men hon tycker det är bra att jag är i garaget då hon vet var hon har mig. Delar dock inte mina prioriteringar, hon gnällde lite på mig när jag sa att det var svindyrt att klippa sig för 315 spänn men att jag kan köpa bildelar för 15000 och tycker det är billigt :_ Ja se fruntimmrer, dom e för goa men jag får iaf köpa vad jag vill (mesta dels, inga mer bilar innan jag är klar med dom jag har?! :S)