2786
Sök

hur många är singel på garaget ?

joy
23 september 2007
jag är med singel. tråkigt

Långtradarchaffis
224 Inlägg
23 september 2007
jag med, sen 4 år eller nått, men va fan klarar mig lika bra själv ändå smile Men visst vore de trevligt o ha någon flicka nog smile Men det kommer de också smile

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

elit
327 Inlägg
23 september 2007
Singen Ganska tråkigt men lir väl van sen med de livet med hoppas på de iaf ;D

"Only The Good Die Young"

51 Inlägg
23 september 2007
Tycker det är ganska skönt att vara singel, från mitt ex iallafall. Han var inte alls intresserad av bilar och klagade jämt på att jag pratade om och små fixade med bilen jämt. Nästa blir en bilintresserad, helt klart!

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
24 september 2007
Louise skrev:
TobbeE_87 skrev:
Singel sen snart 20år tillbaka sad 
Börjar bli less på de nu, men vet inte hur man ska lyckas träffa nå trevliga tjejer me någorlunda liknande intressen...  Känns lite smått hopplöst för tillfället sad

Mendu.. du måste ju vara medveten om vad du är inne på för sida.. det är bara att titta runt o mingla lite.. finns massor med tjejer.tongue säger inte att alla är trevliga.. men jag vet att jag är, så det finns säker någon här som ska falla dig i smaken:P

Är du verkligen säker på det?

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

103 Inlägg
24 september 2007
inte singel:P men skit många är tyvärr..

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
24 september 2007
Ja här är man singel och njuter av det. Fast ibland så skulle ju det vara fint att han någon hemma å mysa med.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

schtek
478 Inlägg
24 september 2007
Stolt singel=)
klart man inte sägernej till ngt seriöst som funkar bra, men mitt ex blev nästan svartsjuk på min bil:S  "aha, ska du inte gå ut till bilen istället?" När jag frågade om hon ville se på film lr ngt..tongue haha..

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
24 september 2007
singel i hela mitt liv.. och så lär det ju förbli oxå!

Team Insane Racing

Tradarchaffis
158 Inlägg
24 september 2007
sambo, ilag sedan snart 3 år tillbaka... skönt att veta vad man har tycker jag:)

folkvagn performance
60 Inlägg
24 september 2007
en singel till i församlingen..

2 Inlägg
24 september 2007
jag är singel

1 174 Inlägg
24 september 2007
livet__leker skrev:
Ok.. Grabbar och tjejer!! Nu gör vi så här. Vi anordnar en stor jäkla fest nånstans i sverige.. Sen ser vi till och ta oss dit och ha skit kul tillsammans och glömmer allt vad Blinddate heter.. Vi umgås och har kul istället..cool

Låter galet najs big_smile

3 390 Inlägg
24 september 2007
inte singel... Förhållande sen 4 år och förlovad sen 1,5 år... Snart flyttar man ihop med smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 september 2007
Haft min flicka i över ett år.. Nåt.. (jag är kille så det är hon som håller reda på alla datumen).
Länge är det iaf smile

Bor officiellt inte tillsammans, men hon är här mer än någon annanstans.

Tur att hon orkar med mitt biltjat 26 timmar om dygnet.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

196 Inlägg
24 september 2007
TobbeE_87 skrev:
Louise skrev:
TobbeE_87 skrev:
Singel sen snart 20år tillbaka sad 
Börjar bli less på de nu, men vet inte hur man ska lyckas träffa nå trevliga tjejer me någorlunda liknande intressen...  Känns lite smått hopplöst för tillfället sad

Mendu.. du måste ju vara medveten om vad du är inne på för sida.. det är bara att titta runt o mingla lite.. finns massor med tjejer.tongue säger inte att alla är trevliga.. men jag vet att jag är, så det finns säker någon här som ska falla dig i smaken:P

Är du verkligen säker på det?

Jaha då! Du tror väl inte att jag sitter här och ljuger^^

435 Inlägg
24 september 2007
jo jag är också singel men hoppas väll på att ändra på det snart tongue

No risk, No reward

654 Inlägg
24 september 2007
Man måste nog säga till singlarnas glädje (främst killarna här) att Garaget verkar ha fler singel tjejer än man själv anade.
Men frågan är samtidigt hur många av dessa singlar,Killar som tjejer som vill fortsätta vara singlar.

När man läst igenom en massa sidor i denna tråd så blir man nästan lite häpen över att inte fler verkar ha hittat fram till varandra här på Garaget.
Finns en hel del vackra och söta tjejer som verkar va toppen trevliga,som även bör kunna hitta en "match" hos respektive killar.

Man kanske skulle börja dela in användarna som är singlar lite i kategorier.
Län
Ålder
Personlighet
Intressen
Typ av förhållande som sökes (seriöst/flyktigt)

Då kanske man kan skapa sig en bas för nått som kan bli lite mer seriöst att kika på vad gäller en person i fråga.

Upps,glömde bort att detta är en Bilsida och ingen dejting sida.

57 Inlägg
24 september 2007
Är Osingel sedan 7 månader eller nåt, är särbo och hon tycker om bilar, inte lika mycke som jag men hon tycker det är bra att jag är i garaget då hon vet var hon har mig. Delar dock inte mina prioriteringar, hon gnällde lite på mig när jag sa att det var svindyrt att klippa sig för 315 spänn men att jag kan köpa bildelar för 15000 och tycker det är billigt :_ Ja se fruntimmrer, dom e för goa tongue men jag får iaf köpa vad jag vill big_smile (mesta dels, inga mer bilar innan jag är klar med dom jag har?! :S)

* Nothing Beats Cubic Inches *

Sök