2754
Sök

hur många är singel på garaget ?

orginal är för gubbjävlar
296 Inlägg
3 juli 2007
en till singel här ni
men är fan gött ibland de med!!!

hellre pallbocks kung än trailer queen

Your Dream My Reality
219 Inlägg
3 juli 2007
Här är en till:P skönt att vara det på sommaren ju:P

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 436 Inlägg
3 juli 2007
Jag trodde jag skulle vara singel för evigt. Sedan dök hon upp, underbara lilla pinglan, så nu är jag inte singel längre. big_smile

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

257 Inlägg
3 juli 2007
vart singel i 21år wink hatar det big_smile

196 Inlägg
3 juli 2007
Jag är väl me rätt singel då.. men jag kan ju säga som så att jag gärna hänger med ut i garaget och skruvar..om det är på min bil.. annars får det va tongue

Kalaskillen
246 Inlägg
3 juli 2007
Har vart singel ett tag nu, men sen fick jag min lilla Corre, kan inte vara kärare wink

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

293 Inlägg
3 juli 2007
en till här!
jäklarns vad många singlar det var tongue

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

.......
2 655 Inlägg
3 juli 2007
har vare singel i lite mer än ett år nu, rätt skönt faktiskt. kan inte mer än att tycka synd om de flesta bil intresserade som har partner som e å gnäller över alla pengar som läggs på bilen å allt sånt tongue...

206 Inlägg
3 juli 2007
Singel än....

305 Inlägg
3 juli 2007
cherylee skrev:
ghost_boy83 skrev:
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

hmm låter skumt jag skulle va skit gla om jag hade en tjej som dig som har samma intressen och tycker om bilar ingen som håller med ??

jo men precis, istället för att bli sur för att du hänger i garaget så hänger jg med o pillar liskm.. MEN Det verkar inte fungera för folk *S* hahaha

nej jag e nog för mkt pojkflicka för killarna, vill killar ha girly girls? visst klär mig som en tjej o e tjej men har killhobbyn o e lite Tuffare o tål mer än vanliga mesflickor *S*

men usch.. big_smile MEN SINGEL JA... ETT ÅR... men har inte klgat på att va singel riktigt.. mått rätt bra att va singel..

Tycker själv det är riktigt sexigt med tjejer som tål att skita ner sig ibland. Mesflickor är bara skräp! wink

Min bil var för ful för garaget
74 Inlägg
3 juli 2007
Singel här med, fast dejtar en tjej nu ;D

3 Inlägg
3 juli 2007
Singel här med tongue

36 Inlägg
3 juli 2007
Vet inte riktigt vad jag ska svara... Jag är INTE singel.. och min tjej är Nymfoman.. så wtf ?! tongue jag får mitt 10 gånger om dagen :>

Honda CRX V-tec 16V 1.6L -90 (Såld)
Honda Civic 1.3L -95 (Såld)

93 Inlägg
3 juli 2007
Singel, men det är rätt gött, mer tid för mcn å bilen big_smile
Men ibland blir det väl lite tråkigt.. smile

202 Inlägg
3 juli 2007
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

Du måste träffat helt fel killar tror jag.

För att återgå till topic.

I'm single.... önskar min bil var det med smile

274 Inlägg
3 juli 2007
Jag har ihop det med mina två flickor!
En kilar jag stadigt med och det andra är en reserv!
Bilar är mkt bättre helt enkelt smile

629 Inlägg
272 Inlägg
3 juli 2007
stadig sen 1 år tillbaka.. därför man inte hinner med att få lack på bilen smile

Neerd
1 596 Inlägg
3 juli 2007
är singel wiihooooooooooooooo haha men saknar helt klart ngn att älska...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Sök