2716
Sök

hur många är singel på garaget ?

3 627 Inlägg
4 juli 2007
Varför alla dessa gråtsmiliesar?
Singellivet är ju fan underbart! Usch för förhållanden tongue Kommer väl vilja ha ett sen.. men just nu så lever jag den bästa perioden i mitt liv! Skönt med frihet, och veta att man kan göra precis vafan man vill i sin egna takt utan att man har nån som eldar i röven på dig.

Så ja, jag är singel. Men en glad sådan roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 878 Inlägg
4 juli 2007
har världens goaste tjej- vart ihop 6månader.  blev ihop på nyårsafton smile

268 Inlägg
4 juli 2007
Jodå här är en till singel hmm.

Men ja det har sina för och nackdelar ju, skönt när man vill ge bilen lite mer tid tongue

Men annars är de fan så trist sad

98 Inlägg
4 juli 2007
Jazen skrev:
dom flesta bilnördarna är singel, undrar vad det kan bero på smile

Ska man jämföra killars bilintresse med tjejers hästintresse? Undrar vad killar ska komma med för fördel av sin hobby i förhållandet... Tjejen kan ju alltid hävda att hon blir bättre på att rida wink

Och civil status vet jag inte riktigt... vi har "dejtat" några månader...

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
4 juli 2007
Ställer mig i ledet här också då wink

Tycker det känns kanon med friheten singellivet bjuder på och lider med polarna som blivit riktiga tofflar under tjejernas styre tongue

Skulle kunna tänka mig att lämna singellivet men det skulle nog krävas en speciell brud för att orka med mitt bilintresse känns det som roll

- Time Attack -

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 juli 2007
Singel som fan!! smile

Bmw osv..

393 Inlägg
4 juli 2007
Ja mä fast de e ganska tråkigt i bland men bra också wink

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

20 Inlägg
5 juli 2007
Freddeponken skrev:
Susan:Ones skrev:
mikaela skrev:

Dagens sanning! smile

Bara att inse, karlar är veklingar! wink

Jepp! Dessutom är det lättare att förstå sig på bilar än karlar tongue

Mm men hur lätta är ni att förstå då?yikes

Inte mer svårare att förstå än er. Vi tjejer kan inte förstå varför ni killar jämt ska vara så "okänsliga" och säga saker rakt ut. Medan ni killar inte kan förså varför vi ska "tala i gåtor"...

Intoxicating =)

98 Inlägg
5 juli 2007
Susannes skrev:
Freddeponken skrev:
Susan:Ones skrev:

Jepp! Dessutom är det lättare att förstå sig på bilar än karlar tongue

Inte mer svårare att förstå än er. Vi tjejer kan inte förstå varför ni killar jämt ska vara så "okänsliga" och säga saker rakt ut. Medan ni killar inte kan förså varför vi ska "tala i gåtor"...

Mest troligt är att killar säger vad dom tycker och tänker rakt ut för att försöka undvika missförstånd medans tjejer mer tänker på att inte såra.

En till tydlig skillnad mellan killar och tjejer är när dom sitter som chefer...
Kvinnliga chefer tenderar att be sina "underordnade" att göra saker. "Algot, kan inte du ringa till ... och kolla var bla bla bla tog vägen"

Manliga chefer beordrar sina "underordnade" att göra saker. "Algot, ring till ... och kolla varför vi inte fått bla bla bla ännu!"

Eller har jag fel?

Reparatör
630 Inlägg
5 juli 2007
ja det e bara att ställa sig till singelskaran då neutral  efter ca 3000 dgrs förhållande stog hon inte ut med min hobby mm mm så klart . Man får skylla sig själv när man sumpar bra tjejer som sagt . Bilarna e inte bara att sluta med tydligen ... livet går vidare roll

23 Inlägg
5 juli 2007
singel, för då kan man vara hur ego som helst. hahaha

2 230 Inlägg
5 juli 2007
jo singel är man väll typ ett tag till iaf:) har ju nytt på g nu..

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Refined
1 770 Inlägg
5 juli 2007
Jag får väl vara lite udda då ovh ha ett
FAST FÖRHÅLLANDE!!

28 Inlägg
5 juli 2007
Toypon skrev:
Jazen skrev:
dom flesta bilnördarna är singel, undrar vad det kan bero på smile

Ska man jämföra killars bilintresse med tjejers hästintresse? Undrar vad killar ska komma med för fördel av sin hobby i förhållandet... Tjejen kan ju alltid hävda att hon blir bättre på att rida wink

Och civil status vet jag inte riktigt... vi har "dejtat" några månader...

Killar kan hävda att dom blir mer fingerfärdiga tongue

9 108 Inlägg
5 juli 2007
Blir nog singel snart med tanke på att jag spenderar mer tid på garaget.org än med henne wink

4 571 Inlägg
5 juli 2007
*skriver in mig i klubben wink

the one and only
73 Inlägg
5 juli 2007
Toypon skrev:
Susannes skrev:
Freddeponken skrev:

Mest troligt är att killar säger vad dom tycker och tänker rakt ut för att försöka undvika missförstånd medans tjejer mer tänker på att inte såra.

Just på den punkten tycker jag att det är tvärtom, iaf med dom killar jag stött på.
Personligen så föredrar jag att man säger rent ut vad man tycker och tänker istället för att hålla på att trassla till det. Blir ju mindre missförstånd på det viset.

1 Inlägg
5 juli 2007
jag är goode singel:(

mer taunus åt folket

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
5 juli 2007
jag är varken singel eller har förhållande..jag ser bara till att förse mig med sex regelbundet av en å samma person..

Zlizco

271 Inlägg
5 juli 2007
Oxå singel sedan 3månader... Dock inte varit det på 5år... Rejäl omställing! Föredrar helt klart att va i ett förhållande..
Men överlever nu med ett KK! wink
Senast redigerat av Benan (5 juli 2007)

Sök