3066
Sök

Vad gjorde ni för bus när ni var små?

373 Inlägg
27 september 2008
Well.. sj har jag fått höra att man vart mer vild än tam när man vart liten.. roll Förstår inte det?

Kanske inte räknas som bus men jag var grymt uppfinnings rik som liten.. för att komma upp på diskbänken och allt kul som fanns där uppe så drog jag ut alla kökslådor så de bildade en trappa å de vart bara te å klättra upp.

Sen har man väl vart ute på lite äpple pallning å så med å luntat lite..

Å gjort trick or treat med kethup på dörrhantag, ägg på sopskåp.. dragit med pinne på gaveln på ett hus m.m

Fast de värsta jag minns vågar jag nog inte skriva här för de skämms jag fortfarande grymt mkt för roll
Senast redigerat av VolvoHanna (27 september 2008)

Avstängd
519 Inlägg
27 september 2008
Vi pallade ju äpplen de klart big_smile, sen eldade vi lite i skogen och elda upp ett bildäck (jävlar att de brannxD), sen sköt vi sönder lampor som var i ett skjul med en softairgun, sen så slog vi sönder rutor, och sköt sönder postlådor med smällare big_smile sen så gjorde vi väldigt stora snöbollar o rulla ut på vägen tongue haha men kan nog inte komma på mer nu, men de finns nog mer wink tongue
Senast redigerat av volvo_nicke3 (27 september 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Teddan
2 495 Inlägg
27 september 2008
Felax skrev:
r-ted skrev:
Felax skrev:
Elda upp ett hus
palla äpplen
kasta ägg på bilar
elda överallt
snodde båtar
kleta bajs på räcken nerför trappor
kleta bajs överallt
välte en bil nerför en brant
la ut en massa isblock på en väg som svängde, så en bmw dratta rätt in i sidan av vägen

kleta bajs ????? har du  någon störning??

Jaa... ja va väl en 7 år gammal borde satt in mig på psykhem eller hur? Räknar med att alla i den åldern borde veta bättre. Tycker efter att du skrev att du slogs att de är en mycke värre störning i huvudet på en..

det är nog fler som har slagits än att elda upp hus och sno båtar.
elelr göra så bilar krockar.

jag har en son som e 7år, han har inte klenat bajs eller eldat ner något hus

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
27 september 2008
sprängde brevlådor med massor av post i :p
hehe men det ångrar man ju ibland tongue
sen har man ju gjort massa annat men orkar inte rabbla upp allt nu smile

eller jo just de.. kastade snöbollar på bilar.. dock så råkade en av dem vara Civilpolisbil:P
sen när vi pallade äpplen så råkade det visst vara hos en svinsur gammal gubbe med hagelbössa och salthagel:P haha snacka om att polarn som blev träffad fick ont tongue

Btw.. det här va mitt inlägg nr 1337 = Elite!tongue Cs nörd när man va yngre?roll
Senast redigerat av Malm3n (27 september 2008)

Team Insane Racing

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
kleta bajs . det går inte acceptera . så är det

MVH Beyond

1 963 Inlägg
27 september 2008
r-ted skrev:
Felax skrev:
r-ted skrev:

kleta bajs ????? har du  någon störning??

Jaa... ja va väl en 7 år gammal borde satt in mig på psykhem eller hur? Räknar med att alla i den åldern borde veta bättre. Tycker efter att du skrev att du slogs att de är en mycke värre störning i huvudet på en..

det är nog fler som har slagits än att elda upp hus och sno båtar.
elelr göra så bilar krockar.

jag har en son som e 7år, han har inte klenat bajs eller eldat ner något hus

Går nog att ta lite sanning med modifikation de där med att jag elda upp ett hus, ingen bodde i huset utan de va nåt förvarningställe för en massa kanoter eller nåt sånt.. så nån mordbrand va de inte.. Bilen krockade inte den dratta in i sidan av vägen, trottoaren han fick säkert byta fälgar o lite sånt men personskador har jag aldrig vart i närheten av att orsaka!
Mina föräldrar har inte vetat om att jag gjort de heller föränn nu när jag sagt de och är 20 år gammal, va en herrejösses massa år sedan jag gjorde det... vänta till din son är 20 och erkänner alla bus wink

Men are not born - Men are made

1 963 Inlägg
27 september 2008
beyond skrev:

de går visst om man inte är en gammal gubbe när man är liten, ja är glad att jag var liten när jag va de o inte nån lillgammal skrutt som va rädd för allt och tyckte allt va äckligt!

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
Felax skrev:
beyond skrev:

de går visst om man inte är en gammal gubbe när man är liten, ja är glad att jag var liten när jag va de o inte nån lillgammal skrutt som va rädd för allt och tyckte allt va äckligt!

men hur gör man? sket du i kallingarna? tog skitet i handen? sen la du det på ställen?
detaljera . det är så sjukt så förklara nu:lol:

MVH Beyond

1 963 Inlägg
27 september 2008
beyond skrev:
Felax skrev:
beyond skrev:

men hur gör man? sket du i kallingarna? tog skitet i handen? sen la du det på ställen?

Tror du på allvar att jag tog i det?? Använde väl spade eller nåt.. sen finns de hundar som ordnar jobbet åt en! Ja va pytteliten ja kommer inte ihåg men vi tyckte de va bra skoj iaf Du kanske tog i ett av handtagen eller nåt ?? haha

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
Felax skrev:
beyond skrev:
Felax skrev:

Tror du på allvar att jag tog i det?? Använde väl spade eller nåt.. sen finns de hundar som ordnar jobbet åt en! Ja va pytteliten ja kommer inte ihåg men vi tyckte de va bra skoj iaf Du kanske tog i ett av handtagen eller nåt ?? haha

haha börja inte skylla ifrån att du va så liten

va ärlig istället big_smile

MVH Beyond

1 963 Inlägg
27 september 2008
beyond skrev:
Felax skrev:
beyond skrev:

haha börja inte skylla ifrån att du va så liten

va ärlig istället big_smile

hehe jaajaa ja va 18 och hade inget o göra wink

340 Inlägg
27 september 2008
Freddeponken skrev:
dusty skrev:
hm vet inte om det är ett brott men hade det hänt på mig hade jag blivit helt galen.

jag å kompisar brukade kasta mc donalds dippsåses på bilar när vi stor på brorar som gick över vägen. nu när man är lite äldre så fattar man hur arg man blir.

ser det nog som bus...man förstod ju inte riktig vad man gjorde. kom på att vi snodde festis i tetrapack och la på motorvägen...inte heller så jäkla bright kanske. men som sagt man var ju bara liten=)

Vi lade på motorvägen?, dom jävla festisarna kastade vi på bilar som åkte i 110km/h.....jösses alltså..

482 Inlägg
27 september 2008
En gång stängde jag av kompressorn till en hoppborg cool ... Har aldrig sett en så sur gubbe någon gång tongue Sen så brukade man väl spela hartzfiol för grannarna då och då också wink ... Kom på att jag skjutit en gatt med luftgevär en gång också... Jävla katt som bajsar i sandlådan madtongue
Senast redigerat av rotary12 (27 september 2008)

Jodå... Så är det serru!

340 Inlägg
27 september 2008
TheFinnishFlash skrev:
jimmy-124 skrev:
håller fortfarande på med sån skit big_smile

har in växt upp än

Hehe skojjar du ?

nu kom jag på en till sak som ja gorde när jag va 14 år

Jag bruka lägga in våran katt i frysen, sedan så öppnade jag dörren o kolla då och då om den fryste...

hehe rätt så sjukt, vette fan varför jag höll på med sånt.

Det låter som du var lite "känslokall" hihi

712 Inlägg
27 september 2008
Starta skogsbrand..

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
rotary12 skrev:
En gång stängde jag av kompressorn till en hoppborg cool ... Har aldrig sett en så sur gubbe någon gång tongue Sen så brukade man väl spela hartzfiol för grannarna då och då också wink

vad är hartzfiol? big_smile

MVH Beyond

712 Inlägg
27 september 2008
beyond skrev:
rotary12 skrev:
En gång stängde jag av kompressorn till en hoppborg cool ... Har aldrig sett en så sur gubbe någon gång tongue Sen så brukade man väl spela hartzfiol för grannarna då och då också wink

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hartsfiol

340 Inlägg
27 september 2008
Dom brinnande rökeldkloten i skolkorridoren som bestod av salpeter och socker var nog bland det dummaste man pysslat med, blir ju sjukt rökfyllt om man fjuttar på en mix med dom ingedienserna.

Sen var det ju också bra dumt att elda kolsyrepatroner. "vad ska ni med så många patroner till? vi ska ha till en sodastreamer...."

Annat kul: Bror "freddeponken" försökte släcka en gräsbrand med lacknafta...

Eldade i en kärrings soptunna, knackar på och berättar att det brinner i soptunnan och hjälper henne att släcka, han får choklad som tack:)

Kuliga tider det...

Avstängd
367 Inlägg
28 september 2008
T16_AeRo skrev:
beyond skrev:
rotary12 skrev:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hartsfiol

DET DÄR VILL JAG TESTA

hur gör man exakt?

vill göra HARTZFIOL lol

seriöst

en tråd och fönster? hajja nada. berätta

MVH Beyond

4 682 Inlägg
28 september 2008
sköt sönder grannens bilruta med slangbella från 20 meters avstånd, sköt från baksidan på vår villatomt över taket å så träffade stenen grannen som bor mittemots bil lol . gjorde de enda rätta å erkände sad .
sen smällde man ju upp sopptunnor å en annan massa skit cool

Sök