Tjenare, jag har ju en japsdämpare på min merca, men ja undrar va alla tycker om japsdämpare på en merca? visste de låter fränare men är det coolt? Tycker ni att ja ska ha kvar den lr ska ja köpa nått dikretare? Jag har hört att deä snyggt coolt, fult, fjortisvarning osv, så vad tycker ni?
smaken e som baken men du ska ha kvar den om du tycker det, personligen bryr jag mig inte för ja tycker den e snygg med även fast den kanske inte är på en japs bil!
men om du vill gå på vad marioteten tycker så tror ja det blir att ta bort den ^^
smaken e som baken men du ska ha kvar den om du tycker det, personligen bryr jag mig inte för ja tycker den e snygg med även fast den kanske inte är på en japs bil!
men om du vill gå på vad marioteten tycker så tror ja det blir att ta bort den ^^
bra ja vill ju se va marioteten tycker! sen får vi se hur det blir
Ta bort den tycker jag brorsan hade en på sin sen så tog han den som satt på min bmw när jag köpte den vet ej vad de är för nån men finns bild på den i mitt galleri nånstans gorde sig mycket bättre på hans 124a och det blev ett mycket mullrigare ljud av den ochså
Jo men oftast så är man ju ute efter "ljudet" som en vanlig "japsdämpare" ger.. så oftast så byter ju många bara utblåset till en sådan för att man får ett råare ljud, än att hålla på att möjligtvis byta hela system osv..
Men näe, japsdämpen passade inte så fruktansvärt bra på din, men sen är det ju då också, var du ute efter ljudet eller bara för att dämpen just är en japsdämpare?
Hade själv en på min förra bil, Golf mk2a.. passade väl sisådär, dock så hade jag planer på att sätta dit en dtmare hann inte göras innan jag sålde bilen..
Men tror din kan passa med ett DTM utblås, men sen är det ju frågan om du blir lika nöjd med ljudet som blir utav det..
Majoriteten tycker inte det passar, så ja tror den försvinner om de slutar regna vill säga! Får se om ja hittar nått dtm grejjs å sätta på lr vad det blir.