2984
Sök

Japsdämpare, kvar lr inte?

82 Inlägg
8 juli 2007
Trådstartare
Tjenare, jag har ju en japsdämpare på min merca, men ja undrar va alla tycker om japsdämpare på en merca? visste de låter fränare men är det coolt? Tycker ni att ja ska ha kvar den lr ska ja köpa nått dikretare? Jag har hört att deä snyggt coolt, fult, fjortisvarning osv, så vad tycker ni?

http://www.garaget.org/?car=39505&image=505112

där har vi en bild också!

skriv vad ni tycker!

1 174 Inlägg
8 juli 2007
smaken e som baken men du ska ha kvar den om du tycker det, personligen bryr jag mig inte för ja tycker den e snygg med även fast den kanske inte är på en japs bil!

men om du vill gå på vad marioteten tycker så tror ja det blir att ta bort den ^^

82 Inlägg
8 juli 2007
Trådstartare
Akka skrev:
smaken e som baken men du ska ha kvar den om du tycker det, personligen bryr jag mig inte för ja tycker den e snygg med även fast den kanske inte är på en japs bil!

men om du vill gå på vad marioteten tycker så tror ja det blir att ta bort den ^^

bra smile ja vill ju se va marioteten tycker! sen får vi se hur det blir tongue

302 Inlägg
8 juli 2007
min åsikt är att de inte passar så inte kvar . dtm utblås på den skulle vara pricken över i på den istället smile
mvh

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

1 297 Inlägg
8 juli 2007
väldigt ovanligt iaf smile Tycker att mercan är en glidarbil och då passar inte riktigt japsdämparen. mvh

LillNaisarn
8 juli 2007
Om du ska ha ngn sportdämpare så sätt med DTM stuk,Den nuvarande gör sig inte alls bra tyvärr...
Senast redigerat av LillNaisarn (8 juli 2007)

1 019 Inlägg
8 juli 2007
Håller med LillNaisarn smile DTM skulle sitta som ett smäck wink

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

271 Inlägg
8 juli 2007
Orginelt och fräckt tycker jag, behåll den helt klart!!

1 703 Inlägg
8 juli 2007
Tycker helt klart du ska ta väck den.
Och DTMstyle?! 90talet ringde och ville ha tillbaks sitt utblås wink

En plankpolerad diskret historia ska du satsa på.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
8 juli 2007
Nä fin bil för övrigt den drar ned lite av looken på bilen som någon annan sade
en dtm dämp skulle vara klockren en Remus eller något liknade ...

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Avstängd
1 266 Inlägg
8 juli 2007
tycker du ska ha kvar den, du har väl satt dit den för att du gillar ljudet ? jag ska med köpa en japs, fast jag ska därimot gömma den under bilen

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

41 Inlägg
8 juli 2007
spelar ingen roll vad vi tycker! om du tycker det är snyggt så är det ju snyggt på din bil!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
8 juli 2007
Ta bort den tycker jag
brorsan hade en på sin sen så tog han den som satt på min bmw när jag köpte den vet ej vad de är för nån men finns bild på den i mitt galleri nånstans tongue
gorde sig mycket bättre på hans 124a och det blev ett mycket mullrigare ljud av den ochså smile

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
8 juli 2007
skarne skrev:
spelar ingen roll vad vi tycker! om du tycker det är snyggt så är det ju snyggt på din bil!

Vad å då han frågar vår åsikt å vi ger den sen e det vist upp till han å bestäma sig.

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

BMW Power
2 362 Inlägg
8 juli 2007
Jo men oftast så är man ju ute efter "ljudet" som en vanlig "japsdämpare" ger.. så oftast så byter ju många bara utblåset till en sådan för att man får ett råare ljud, än att hålla på att möjligtvis byta hela system osv..

Men näe, japsdämpen passade inte så fruktansvärt bra på din, men sen är det ju då också, var du ute efter ljudet eller bara för att dämpen just är en japsdämpare? tongue

Hade själv en på min förra bil, Golf mk2a.. passade väl sisådär, dock så hade jag planer på att sätta dit en dtmare wink hann inte göras innan jag sålde bilen..

Men tror din kan passa med ett DTM utblås, men sen är det ju frågan om du blir lika nöjd med ljudet som blir utav det..

MVh

Edit: stavfel
Senast redigerat av FugitivE (8 juli 2007)

BMW, bogsering med wire :/

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
8 juli 2007
Väck med japsdämparen o skaffa vanliga dubbelpippigt utblås imo!

Whine whine!

7 120 Inlägg
8 juli 2007
Japsdämpare ska sitta på en japs. Inte på någon glidar-tysk tongue

Living in the fastlane
128 Inlägg
8 juli 2007
Tycker också du ska ta bort den, verkar vara  vad majoriteten tycker också:)

82 Inlägg
8 juli 2007
Trådstartare
Majoriteten tycker inte det passar, så ja tror den försvinner om de slutar regna vill säga! Får se om ja hittar nått dtm grejjs å sätta på lr vad det blir.

68 Inlägg
8 juli 2007
Hmm lite ovanligt jaa, men hade de varit min bil så hade jag bytt bort japanen iaf..

Jobbar som frilansande gynekolog...

Sök