nån moderat tog den offline för att första bilden var när den låg på blocket.. man fick inte ha det jag skulle göra en annons på köp och sälj isf.. så jag fixxade det nu sen den är online snart
haha, man skyller visst allt på moderaterna numera, mest sannolikt är att en moderator/Admin tagit bort den.
Inte för att vara taskig men jag tycker du tar fel beslut om du behåller den och är säker på att du får 70.000 för den. Jag hade hoppat och studsat av glädje om jag fått så mycket för min förra Opel (som jag la ner 150.000 på sammanlagt ungefär). Men det är ditt val och jag hoppas du får många roliga stunder med den
Snygga prylar du beställt med förresten!
haha då är det en adminstratör då eller va fan det heter
TACK! för att du behåller den, nu blev jag väldigt glad av dessa nyheter!!
Hoppas det känns bra för dig med... eftersom bilen är din
Mvh/Mats
hehe kul att höra!
Tack! Det känns jäääääääävligt bra
Now we´re talking!! Gött att höra!! Våga ta pauser istället så du inte tröttnar igen, bra att pausa lite i slitet.. nu ska jag ta en paus och åka till örebro och kika lite Vi hörs ha det najz!! Mvh/Englund
TACK! för att du behåller den, nu blev jag väldigt glad av dessa nyheter!!
Hoppas det känns bra för dig med... eftersom bilen är din
Mvh/Mats
hehe kul att höra!
Tack! Det känns jäääääääävligt bra
Now we´re talking!! Gött att höra!! Våga ta pauser istället så du inte tröttnar igen, bra att pausa lite i slitet.. nu ska jag ta en paus och åka till örebro och kika lite Vi hörs ha det najz!! Mvh/Englund
hehe det låter ju riktigt bra!
Du får ah det så bra i örebro! Yes det görvi! hadet