2954
Sök

vart får jag tag i dörröppnare när jag har igenlaggda dörrhandtag

80 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
behöver dörröppnare till min cadillac nu när dörrhandtagen är igenlagda trött på att dra i vire...

jag vet att jag kan beställa från usa men tänkte om det finns i sverige vilket jag vet det finns men vart har letat som en idiot ...jag behöver bara till 2 dörrar men helst så man öppnar med dosa...då jag inte vill säta en tryckknapp under bilen då den går lågt.vet att folk brukar sätta knappar under på sparklådan så man öppnar med foten ..

tack på förhand

skivorna ska glöda

190 Inlägg
22 juli 2007
Knappar på undersidan av spegeln? Det enda du behöver då är en solenoid till vardera dörr, alternativt (om du inte vill ha knappar alls) är att skaffa ett fjärrstyrt relä som du kör på dosan till larmet.

Tänk på att ha en nödingång bara, trisst att bli utelåst av olika skäl.

There´s a very fine line between a hobby and mental illness

80 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
ja det var juh smart...men eftersom jag inte har centrallås orginal som drivs på vakum så msåte jag sätta dit el..jag vet att det finns färdiga kitt att köpa det är ett sånt jag är ute efter ..skulle vara lättast att få tag i ett sånt..

skivorna ska glöda

Muttley
22 juli 2007
finn grejer på stylingkompaniet om du vill ha en dörröpnare som öppnar dörren till dig..

http://www.stylingkompaniet.com/shop/ca … ts_id=5454

kan kanske fungera ??

80 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
a tack precis vad jag letade efter

skivorna ska glöda

Muttley
22 juli 2007
apyngel skrev:
a tack precis vad jag letade efter

bra smile tror nog de har en sorts öppnare där man knackar en truddelutt på rutan så öppnar de sig med de vore coolt... ehhe

Sök