2091
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

Proljece?
1 464 Inlägg
31 juli 2007
2st 120cm långa jävla ridtech sponsor dekaler för 10% aldrig i livet smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

129 Inlägg
31 juli 2007
alltså är hela företaget fake. decibel hur kom du fram till att det var ridetechs ägare som ägde myspons. för att driva ett fake företag måste ju vara olagligt

89 Inlägg
31 juli 2007
Skulle vilja höja mjölkglaset för Decibel som lägger ner mkt tid för att hjälpa andra! Inte för att jag själv sitter i kläm med myspons. Men alltid kul med vardagshjältar smile

2 911 Inlägg
31 juli 2007
Det sjuka i kråksången är att dom ger bort sponsring till andra företag utan att dom godkänt det. Det är fult.

Nog för att jag har medkänsla för er som loosat 700kr, tänk på de sponsorer som myspons lovat bort 10% till... en sponsor nämnde närmre 200 sponsorkontrakt, tänk er förlusten för sponsorn.

Sen kan jag ju avslöja att dom godkänner _allt_, finns t.o.m. folk som fått sponsring när dom saknar körkort, inte äger bilen och den är från sent 70-tal och ser ut som skräp.

Skulle jag vara er som betalat nåt, gör en polisanmälan på bedrägeri.
(Jag kan hjälpa er utforma anmälan om ni vill)
Senast redigerat av Decibel (31 juli 2007)

LillNaisarn
31 juli 2007
Det var ju jätte seriöst det dära företaget "myspons", synd att det tycks vara flera stycken som blivit "lurad". man får vara glad tycker jag att Decibel bryr sig och hjälper andra här på garaget.org *tummen upp*

129 Inlägg
31 juli 2007
en anmälan kommer göras. men vem hålls ansvarig? om nu inte det finns registreat vem är den skylldige? alltså vem ska man änmäla.

och Decibel. du ska ha stort tack för du kämpar på
Senast redigerat av lelleman (31 juli 2007)

Team Autohifi!
865 Inlägg
31 juli 2007
HÅLL ER BORTA FRÅN DEM!!!!!

Detta är inte vad som har avtalats med de olika sponsorerna!
Tänker göra ett inlägg här eftersom vi känner oss lite dragna i skiten!

Kort inledning:
Vi fick ett mail från "MySpons" om en ny site som personer med lite bättre & finare bilar kunde rega sig på.
Denna site skulle fungera så att vi som företag kunde söka runt bland de olika bilar som fanns och var intresserade kring ett djupare sammarbete samtidigt som vi kunde "välja & vraka" och om intresse från oss fanns kuna ge spons avtal.

Nu har vi mer eller mindre blivit mail bombade från personer som har fått "sponsavtal" från oss???? -Vi har inte skickat ut ett enda.

Det MySpons gör är att gräva sin egna grav, jag har försökt att nå på olika sett ägarna men utan lycka, fick viseligen tag på en kille som sa sig vara anställd på myspons tillsammans med 4 till som satt och svarade på de 11.000 mail de hade fått idag????( tror vad jag vill på)!

Det är riktigt olyckligt att dessa personer drar ner alla i skiten!

-Vi kommer göra en polisanmälan i morgon mott ägarna kring MySpons helt eftersom de inte ringer up mig och ger mig en "rimlig" förklaring.
Samtidigt kommer jag åka till Motala för att TA ett lite snack med personerna bakom Ridtech! -Hoppas för deras del att de finns på plats och har svar på tal!

Köra en sådan här BLUF mot unga grabbar & tjejer  för snabba pengar är riktigt lågt. -FYFAN mer kan man inte säga.

Hoppas att inga mer köper detta och att de olika medierna tar bort deras annonser.
Hade det varit seriöst så hade det funits en förklaring kring allt redan!

Ni som har gott på detta! -Gör en polisanmälan!

Ni Som har fått "SPONSAVTAL" från oss, skicka ett mail med namn, tel & adress samt "spons mailets text" till mig så ska jag se till att MySpons på ett eller annat sett betalar till backa era pengar!

Calle
Carbonize
calle@carbonize.se

OBS! Jag vill inte att någon ska känna sig hotad! är bara så förbannad.

115 Inlägg
31 juli 2007
är det ridetechs fell med eller blev dom määä lurade eller va dom määää pått......

53 Inlägg
31 juli 2007
Det är ju som ridetech s andra tävling dom har på hemsidan CHANSA OCH VINN,
Det är ju aldrig nån som har vunnit där, o den har  dom haft i ett halvår..

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-

2 911 Inlägg
31 juli 2007
vw_fille skrev:
är det ridetechs fell med eller blev dom määä lurade eller va dom määää pått......

Nej, Ridetech äger myspons, samma skrot och korn.

115 Inlägg
31 juli 2007
undra om dom kommer lägga ner ridetech?????

811 Inlägg
31 juli 2007
dom lär ju knappast få mer kunder iaf. Fy fan. glad att man inte gjorde en ansökan.

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
31 juli 2007
Ridetech drivs kort sagt av samma personer som MySpons som dom vill kalla det. Stod ju till och med längst upp på "Sponsorkontraktet" några sidor längre bak som var bifogad.

Ägarna till Ridetech tyckte väll det var en smart idé att tjäna snabba pengar på. Trist att det blivigt såhär. Riktigt schysta killar i butiken i Motala, men nu har dom nog kort sagt grävt sig en liten grav.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Fartdåre!
592 Inlägg
31 juli 2007
Vilken jävla tur man hoppade av när man kom fram till o reservera pengar. Kändes inte helt bra då tyckte ja. Hoppas dom som står bakom kommer o ställas till tals för detta. Måste vara jätte många som gjort de o hoppats på något riktig bra.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

346 Inlägg
31 juli 2007
Vore väldigt intressant att se hur myspons ska  kommentera detta.  Samt ridetech fast det e ju samma sak.  Jag tror ridetech komemr läggas ner sedan öppnas under annan namn nån månad senare så se upp!

*GULAN*
647 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Hmm ja detta var inte så roligt för er som har betalat 699:- vissa säger att det inte är så mycket men för Ridetech är det ganska mycket...

Läste en liten rolig sak i "kontraktet"

"Dekaler går att beställa enkelt och
billigt hos vår samarbetspartner www.dekalart.se."

Asså man har betalat 699:- och sen ska man då betala för dekalerna oxå...

Ja ja Hoppas det löser sig på det bästa sättet!!! smile

2 911 Inlägg
31 juli 2007
Jag mailade DIBS och andra betalgateways nyss och informerade om Myspons och bad dom frysa deras betalkonto och stoppa alla utbetalningar. Detta är standard i reglerna när det gäller om företaget ifråga är misstänkt bedrägeri/bluff.

Troligtvis, med tillräckligt många anmälningar så får ni tillbaka pengarna direkt ifrån företaget som drar pengarna och dom når aldrig myspons.

Busdriver
389 Inlägg
31 juli 2007
"det finns inga geenvääägar till det perfekta ljudet dåråååå"

*GULAN*
647 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Decibel:

Att det finns människor som dig som ställer upp bara så där...

Du ska ha den största stjärnan som finns big_smile

Köttare
203 Inlägg
31 juli 2007
mr_persiano skrev:
Decibel:

Att det finns människor som dig som ställer upp bara så där...

Du ska ha den största stjärnan som finns big_smile

Håller med, Decibel cool du äger här på garaget!!! En 5:a till dig big_smile

Sök