YouKnowWho skrev:
Kan vi inte vända på det?
Är det NÅN här inne som fått spons vi myspons????????????
Uppenbarligen inte?!
Dock har jag läst här:
http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat … stID=63861Att Ridetech (
www.ridetech.se) inte har svarat på "Cint Anders"-frågor, vilket i och för sig är förståeligt då de troligtvis inte har några rimliga förklaringar/svar att ge.
De skriver ju bland annat själva i sitt brev till Anders på Cint att:
- "Med anledning utav eran utdragna debatt på Cint.se, angående MySpons.se, är det nu på tiden att Ni inser att
den skala som är/eller har varit missnöjda med det de fått står i obetydlig skala till de som är nöjda."
-
Vart finns alla dessa nöjda kunder från Myspons & Ridetech? De har ju all chans i världen att inkomma med sina åsikter i debatten på alla möjliga sätt, om de existerar...- "MySpons.se är en idé som skapat många tusen nöjda bil intresserade"...
-
Vart är dessa tusental personer som är så nöjda med myspons?- "De företag som försöker påstå att de inte har avtal med oss, borde istället granskas i en debatt då detta är en mycket enkel lögn för oss att påvisa. "
-
Varför skall de granskas? Kunderna är missnöjda med myspons.se och deras påstådda kontrakt med företag, som företagen själv ej godkänt eller kännt till. Det kan ju inte vara företagens fel att myspons blandar in dom, helt ovetandes, eller?
Om Ridetech hela tiden kunnat bevisa att de missnöjda företagarna är de som ljugit, varför har de inte "påvisat" detta, om det nu är så enkelt att göra...?- "We know how to get you sponsored by companies you know and trust!", står det också överst på deras sida.
-
Vänligen nämn ett enda välkänt och stort företag som samarbetar med myspons/ridetech?Blir personligen så otroligt trött på när de håller sig undan debatten, och sedan inkommer med ett svar/brev där de skyller allt på andra och påstår att kunderna och företagarna ljuger osv.
När de sedan får motfrågor på sina, troligtvis påhittade, argument så faller de tillbaks i tystnad igen.
Alla kan göra fel.
Men jag tycker de skall erkänna att de gjort fel, betala tillbaks pengar till SAMTLIGA som de lurat, och be om ursäkt officiellt.
Det hade gett 1000 gånger mer respekt & seriositét än att skylla ifrån sig och försöka smutskasta sina egna kunder och andra företag inom samma bransch genom att påstå att dom ljuger.
Det finns dock skojjare inom alla branscher, inget speciellt för just denna bransch. Det finns säkerligen några enstaka kunder som varit nöjda, men det gottgör ju inte det stora antal som faktiskt uppenbarligen är missnöjda...
*over and out*