2979
Sök

Bra Bilskrot I Skåne?

336 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Undrar om är här någon som vet någon bra skrot i skåne, med många bilar inne helatiden och byter ut ofta? Bra med om dem har hemsida där man kan kolla/maila dem ifall dem har just dem delarna hemma man behöver då.

Tack i förhand!

//
Roe

SSS -12
3 217 Inlägg
28 juli 2007
Returbilen.se

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

336 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:
Returbilen.se

jo sant men docck rätt dålig uuppdaterin på hemsidan hehe, ska man gå efter den så är allt där jag behöver men dock tror jag ej att grejerna är kvar eftersom bilen kom in för ett halv år sen hmm

//
Roe

684 Inlägg
28 juli 2007
ingen bra skrot returbilen tycker jag, allt är länsat när man väl kommer dit och vill leta prylar på bilarna,,, dom tar bilderna direkt vid inkommet skick,,,, sen uppdaterar dom aldrig,, dom är billiga i delar, men knappt att man hittar några,, bor själv i skåne och är ute efter skrot,, men vill man ha något blir det alltid o skicka efter antingen från jönköping eller längre upp. synerhet om man letar till volvo som jag.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

336 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
villon skrev:
ingen bra skrot returbilen tycker jag, allt är länsat när man väl kommer dit och vill leta prylar på bilarna,,, dom tar bilderna direkt vid inkommet skick,,,, sen uppdaterar dom aldrig,, dom är billiga i delar, men knappt att man hittar några,, bor själv i skåne och är ute efter skrot,, men vill man ha något blir det alltid o skicka efter antingen från jönköping eller längre upp. synerhet om man letar till volvo som jag.

de e segt man får nästan lämna mobil nr tillalla skrotar, så dem ringer när dem väl  får in någont, men  sen en annan femma om dem gör det tongue

//
Roe

336 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
tänkte på det med i danmark vet någon hur det ser ut med skrotar där? man kan ju i värsta fall åka över där.

//
Roe

529 Inlägg
28 juli 2007
Www.harrysbilsrkot.se   Ligger I Malmö  ! ! !   Mycket Bra  Har Shoppat

Mycket Till Mina Volvo   Ligger Ute I Arlöv !!!

Volvo fore life :)

529 Inlägg
28 juli 2007
Sorry  Www.harrysbilskrot.se  Blev Fel Förra Inlägg smile

336 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
Sorry  Www.harrysbilskrot.se  Blev Fel Förra Inlägg smile

aaa oki, man kanske skulle kolla där då en dag, men personalen på hemsidan ser farlig ut haha tongue

//
Roe

Skaune
28 juli 2007
När jag har jämfört priser tycker jag tyvärr att harrys verkar dyrare, har provat Arons o tycker deras priser verkar helt ok!

529 Inlägg
28 juli 2007
Nått o snåla om det är begnande delar  kan man ju lika bra gå till volvo

KHRacing
29 juli 2007
Harry´s & Returbilen är samma företag.

Jag rekommenderar Perstorps Bilskrot, so ligger intill väg 21 vid Klippan i nv-skåne

0435-30074, hälsa från mig !

336 Inlägg
29 juli 2007
Trådstartare
hehe

//
Roe

70 Inlägg
29 juli 2007
Ja Harrys bilskrot och returbilen är samma. Jag har fått för mig att själva Harrys-delen plockar de bästa grejjorna och det de inte vill ha skickar dem till returbilen men jag kan ju ha fel.
Harrys-delen är dyr och returbilen är bättre i pris.
Tack för mig...
Pierre

70 Inlägg
29 juli 2007
Flyinge bilskrot (Granaths) har mycket bilar men är väl rätt så överdrivet dyra!
Hammarlunda bilskrot(utanför flyinge) är också bra. Var trevlig mot han som har det så brukar man få bra priser smile

Sök