2678
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
4 oktober 2007
vem var det som körde in i "ms855"? någon på garaget eller utomstående?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

56 Inlägg
4 oktober 2007
Hoppas ni hade det trivsam igår om man bortser från tråkigheterna jag läst om .. Själv hade man inte tid att komma .. Men nästa vecka Måste jag komma smile

Zoom Zoom

smen
4 oktober 2007
båge skrev:

en från garaget..men nämner inte vem det är det får ms855 eller personen som körde på själv säga

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
4 oktober 2007
smen skrev:
båge skrev:

en från garaget..men nämner inte vem det är det får ms855 eller personen som körde på själv säga

ok, ne d behöver jag inte veta egentligen, men tänkte bara så d inte e nån utomstående, skulle ju inte va så kul alls då! inte kul alls nu heller, men det skulle (tycker jag) vara på sätt och vis värre.. ja hoppas någon fattar vad jag menar! smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

smen
4 oktober 2007
båge skrev:
smen skrev:
båge skrev:

ok, ne d behöver jag inte veta egentligen, men tänkte bara så d inte e nån utomstående, skulle ju inte va så kul alls då! inte kul alls nu heller, men det skulle (tycker jag) vara på sätt och vis värre.. ja hoppas någon fattar vad jag menar! smile

jo jag fattar..Just att är man medlem här och läser denna tråd då VET man vad vi tycker om att sladda

Biltokig
870 Inlägg
4 oktober 2007
Trevligt igår, trots att jag gick där med rejäl förkylning roll hoppas det blir varmare nästa vecka!!
Missade visst krocken, vad skönt att det inte gick värre än det gjorde iaf, men sådana saker skall inte behöva hända alls...
Senast redigerat av Mr_Gear (4 oktober 2007)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

8 Inlägg
5 oktober 2007
Det var roligt på träffen, min första wink
Missade "crashen" fan va sjukt att folk måste hålla på.
Var får man tag på alla bilder som togs? och va hände med lotteriet?

brum brum på er /Star

1 779 Inlägg
5 oktober 2007
Audistar skrev:
Det var roligt på träffen, min första wink
Missade "crashen" fan va sjukt att folk måste hålla på.
Var får man tag på alla bilder som togs? och va hände med lotteriet?

brum brum på er /Star

du kan hitta länk till dom inne hos "erick"
du får ju komma flera gånger nu då när du trvdes där :d

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

624 Inlägg
5 oktober 2007
fan va tråkigt det me krocken det var ju inte bra nu när vi har ett ställe o va på , så händer detta

69 Inlägg
5 oktober 2007
Tråkigt att höra detta på med krocken å allt det där.fattar inte hur trögt "Människorna"människan" dom fattar.Jag menar reglerna va ju redan sagda innan ens första träffen lr?Frågan är bara hur man ska få bort dom?men liksom ett sånt här evenemang får väl inte läggas ner pga sådana personer.Sen vill jag tacka för smsen även att inte har kunnat komma.Å ett oerhört stort tack till allt gött folk som har gjort detta evenemang till nått minnesvärt iaf för mig:D

U can not kill what u did not create

smen
5 oktober 2007
TysonT5 skrev:
Tråkigt att höra detta på med krocken å allt det där.fattar inte hur trögt "Människorna"människan" dom fattar.Jag menar reglerna va ju redan sagda innan ens första träffen lr?Frågan är bara hur man ska få bort dom?men liksom ett sånt här evenemang får väl inte läggas ner pga sådana personer.Sen vill jag tacka för smsen även att inte har kunnat komma.Å ett oerhört stort tack till allt gött folk som har gjort detta evenemang till nått minnesvärt iaf för mig:D

vi lägger aldrig ner!! cool
inte ska han få förstöra för alla oss andra...allt ska bli som vanligt hoppas vi bara det att personen som ställt till med detta inte är välkommen mer till våra träffar

69 Inlägg
5 oktober 2007
smen skrev:
TysonT5 skrev:

inte ska han få förstöra för alla oss andra...allt ska bli som vanligt hoppas vi bara det att personen som ställt till med detta inte är välkommen mer till våra träffar

GÖTT att höra..Vi göteborgare ger la aldrig upp;)

U can not kill what u did not create

4 554 Inlägg
5 oktober 2007
TysonT5 skrev:
smen skrev:
TysonT5 skrev:

GÖTT att höra..Vi göteborgare ger la aldrig upp;)

absolut inte! men vi har alla fått oss en tankeställare så hoppas folk som buskör tänker till så alla tar de lugnt vi är ju inte samlade på en parkering för att ska aolyckor utan för att ha skoj tilsammans!

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
6 oktober 2007
Nu byter jag ämne och undrar när lottdragningen är?

ps, mi16 bytet är förhoppningsvis klart nästa helg, då hamnar du i röva akakaboto.. (som det alltid har varit)

Peder DailyFresh

4 Inlägg
6 oktober 2007
peder skrev:

Jag vill också veta tongue

4 554 Inlägg
6 oktober 2007
mitt brända slutsteg ligger som extravinst:P

Tyskstuk.se
630 Inlägg
6 oktober 2007
Lottdragningen sker när alla lotterna är slut!
Tyvärr måste vi göra så för att kunna få in så mkt pengar som vi kan.

Pengarna går till SMS-listan (dvs påladdning) samt till inköpet av megafoner och dylikt som används i samband med våra träffar.

När jag försökte få folk att köpa lite lotter i onsdags va det många som bara hade kort, men även många som tyckte att "jag byter min olja själv".
Personligen tycker att priset är det minst viktiga, köp iaf en lott för att sponsra SMS-listan och våra träffar!

En lott kostar 20kr. Det är inte mkt pengar, men om alla lägger 20kr så blir det mkt pengar till SMS-listan till slut. Så ta ut pengar innan ni åker, och köp en lott ( eller fler )! smile

När alla lotter är slut så kommer vi skicka ut de vinnande nummrena via SMS-listan, samt presentera dom här. Vinsten tas imot på nästkommande onsdagsträff.
Kom ihåg att du måste ha med dig lotten om du har vunnit!!!

Mvh Zairon, Karlzzon, Jonni, Erick, Smen mfl..

*GULAN*
647 Inlägg
6 oktober 2007
Zairon skrev:
Lottdragningen sker när alla lotterna är slut!
Tyvärr måste vi göra så för att kunna få in så mkt pengar som vi kan.

Pengarna går till SMS-listan (dvs påladdning) samt till inköpet av megafoner och dylikt som används i samband med våra träffar.

När jag försökte få folk att köpa lite lotter i onsdags va det många som bara hade kort, men även många som tyckte att "jag byter min olja själv".
Personligen tycker att priset är det minst viktiga, köp iaf en lott för att sponsra SMS-listan och våra träffar!

En lott kostar 20kr. Det är inte mkt pengar, men om alla lägger 20kr så blir det mkt pengar till SMS-listan till slut. Så ta ut pengar innan ni åker, och köp en lott ( eller fler )! smile

När alla lotter är slut så kommer vi skicka ut de vinnande nummrena via SMS-listan, samt presentera dom här. Vinsten tas imot på nästkommande onsdagsträff.
Kom ihåg att du måste ha med dig lotten om du har vunnit!!!

Mvh Zairon, Karlzzon, Jonni, Erick, Smen mfl..

Hur många lotter är kvar?

Spara 4 till mig.

1 779 Inlägg
6 oktober 2007
peder skrev:

ps, mi16 bytet är förhoppningsvis klart nästa helg, då hamnar du i röva akakaboto.. (som det alltid har varit)

varfrö e du så emot mig för :o

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök