Skulle varken kalla 9-2X, 9-6X eller 9-7X för SUV.... Storleken påminner om audi allroad & volvo xc70... Fjoll SUV då kanske, nä skoja bara alla SUVAR är ju fjollbilar eller kukförlängare...
Bara bra om såna här ful bilar inte kommer ut på väggarna. Tycker inte alls om dom där stora husena som varenda kotte ska ha. Fan mycket roligare med en normal bil. Sen kan ju jag säga då också att jag tycker om saab ännu mera för att dom nu tycker som jag. För inte har väll saab gjort någon stor jepp aktig skrothög.
Hela grejen med SUV-genren är den att dom inte har nån funktion, helt värdelösa. En skåpbil kan man iallafall lasta i, SUVen körs ofta av unga lycksökerskor utan varken reaktionsförmåga eller trafikvett... (körs även av en del prinsessor & av killar/gubbar som lider av förminskad penis)
Bara bra om såna här ful bilar inte kommer ut på väggarna. Tycker inte alls om dom där stora husena som varenda kotte ska ha. Fan mycket roligare med en normal bil. Sen kan ju jag säga då också att jag tycker om saab ännu mera för att dom nu tycker som jag. För inte har väll saab gjort någon stor jepp aktig skrothög.
Finns ju redan i Sverige...har ni ingen koll på bytbil.se ?
SAAB borde allvarigt talat komma med en front som skiljer sig mer från de tidigare modellerna. Jag tycker Saabs front har i stortsett sett likadant ut sedan tidiga 90-talet. Titta på exempelvis de nyare Volvon eller Ford etc. Alla vågar göra stora förändringar förutom SAAB. Och så Länge SAAB fortsätter och göra fronter som ser nästan ut som de äldre modellerna så kommer de att forsätta och sälja dåligt!