blev nog lite förvirrande skrev snabbt men nu tar vi om de från början
![smile](img/smilies/smile.png)
tar de i en liten berättelse.
säg att de utspelas om mig fastän de faktiskt inte gör de fråga för en god väns räkning..
Min vän blev trakasserad utav ett svin via sms under en tid för drygt en månad sedan, han själv blev ju sur och gjorde ingen polisanmälan på den som trakkasera honom utan han skickade ett par bestämda sms om att lägger de inte av med trakaserierna så kommer de sluta illa bla bla bla , ja säg de var bestämda sms men inte direkt hot..
lägg märke till detta nu, De finns ingen polisanmälan på denna händelse och kommer aldrig komma upp en sådan.
Nu är de så att han som trakasera min gode vän var riktigt taskig och ringde till hans föräldrar och berättade om dessa sms men inte att han själv trakkasserat min vän så att han inte får skit för de alls..
så nu sitter min kompis i klistret pga att föräldrarna är skitsura på honom och ger sig inte att få fram dessa sms som har skickats under den tid..
så då är ju frågan kommer polisen att bry sig om detta fallet om att försöka ta upp sms som är raderade och skickade från min väns mobil???
och var måste de leta ifall de ska få fram smsen ? i SIM kortet eller i mobilen ? obs de är inte sparade medelande i mobilen som någon nämnde..
hoppas de blev lite bättre hehe är komplicerat att förklara tycker jag.