2592
Sök

Saab 9-5, ingen varmluft

128 Inlägg
8 augusti 2007
Trådstartare
har lite problem ..de är alltså att de inte blåser in nån varmt luft i bilen även om jag höjer till högsta tempen ,,de blåser bara kallt från acc

Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

14 Inlägg
8 augusti 2007
Förmodligen så har en av spjällmotorerna gått sönder till regleringen.
Låter det något vid handskfacket om du vrider på tändningen? Precis som om det kuggar över i några drev.

128 Inlägg
8 augusti 2007
Trådstartare
MoFFo skrev:
Förmodligen så har en av spjällmotorerna gått sönder till regleringen.
Låter det något vid handskfacket om du vrider på tändningen? Precis som om det kuggar över i några drev.

Nee de låter inget smile så ja vette fan va de kan va ... men ska ändå kolla på spjällmotorerna för att va på den säkra sidan

Fakta om Bilar
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

16 Inlägg
9 augusti 2007
Har du kalibrerat systemet? (tändning på och håll inne "off" och "auto" tror jag det var.) Felkoder? Antalet fel kommer upp på vänstra sidan av displayen och felkoderna på den högra.

128 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Jag har hittat felet:) de va inget allvarligt smile Tack för alla svar tongue

Fakta om Bilar

Sök