Funderar på att beställa ett kit med solarplexius men är lite osäker på om det inte kommer att vibrera nått fruktansvärt mot rutorna när man drar på kraftigt med bas?
Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
Funderar på att beställa ett kit med solarplexius men är lite osäker på om det inte kommer att vibrera nått fruktansvärt mot rutorna när man drar på kraftigt med bas?
jag kör med solarplexius just nu. jag hör inga som helst vibrationer. det är bara bakspoilern som låter alldeles för mkt!
Det låter nog inte särkilit mcket på dem som har ja åkt med i, men det blir mycket snyggara med riktig toning. Solarplexus e någoon bajsbrun historia som inte är jätte snygg.
Det låter nog inte särkilit mcket på dem som har ja åkt med i, men det blir mycket snyggara med riktig toning. Solarplexus e någoon bajsbrun historia som inte är jätte snygg.
Mvh Dennis
Från utsidan är det kolsvart. men från insidan så blir det brunt. och ja. det är snyggare med riktig om man kan få den bra? solarplexius är ett bra och billigt alternativ.
Okääj Tror ja ska satsa på det iaf då.. Är svårt å få riktigt toning bra om man gör det själv och det är ganska så mycke dyrare om man lämnar in den nånstan. Tack för svaren!
Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
kan inte rekommendera något annat än riktig solfilm... Det är värt dom extra pengarna vill jag lova. Finns även färdigskurna satser man kan köpa som ger en utförlig monteringsanvisning. www.cfp.se
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Jag var och handlade biltemas avtagbara solfilm i går 39,90kr för 50*300cm och kom precis in efter ha test tonat en ruta på min 9-5a grymt lätta att arbeta med och resultatet blev bra.
Jag var och handlade biltemas avtagbara solfilm i går 39,90kr för 50*300cm och kom precis in efter ha test tonat en ruta på min 9-5a grymt lätta att arbeta med och resultatet blev bra.
Vem vet dom i blocket anonnsen kanske bara har mallar och sen annvänder biltema film.