Hon (WiKKi) var ihop med min kompis i några år, och vi var alla bra vänner tills, hon ledsna på honom och hans beteende och gjorde slut, och jag ledsnade på min dåvarande tjej och gjorde slut, sen efter ett tag blev vi (Jag och WiKKi) ihop istället

vi har vart ihop i snart 2 år, men vi har känt varandra i snart 5 år, och vi köpte ett hus tillsammans förra året och allt är asbra

så om ni har svårt att hitta tjejer, ta nån som är nära till hands, det funkade ju för oss... hehe

(jag tar inte ansvar för eventuella konflikter som kan uppstå mellan er och era vänner)
och till er som säger "vänner är viktigare än brudar" GO FUCK YOUR FRIENDS THEN

näe men allvarligt, livet går i stora drag ut på att fortplanta sig, och det känns enklare att göra det med en sambo av motsatt kön, i jämförelse med en vän av samma kön

och eftersom många är så jävla känsliga och inte fattar ironi/sarkasm/skämt så passar jag på att be om ursäkt till de som blev upprörda över mitt inlägg.
* jag vill påpeka att ovanstående text är mina åsikter och mina tankar och det betyder inte att hela världen tror/tycker som jag.
Utan det är bara jag som tycker som jag, och ingen ska ens uttala sig om vad jag ska tycka är rätt eller fel, det avgör jag, och eventuellt lagen.