3226
Sök

stereo i 68:a Bubbla

37 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
någon som vet hur man kopplar in en stereo i en bubbla `68

296 Inlägg
16 augusti 2007
är det inte ett 6 volts system i dom ?    om det är så och du vill ha in en nyare stereo så måste du ha en omvandare från 6volt till 12 volt

2fast4you
371 Inlägg
9 september 2007
då är det ju bara o ta en plus från batt då eller skarva på från nått under instrumenten då.. ett tips är ju o dra från säkringsdosan så du får säkring om det skulle bli kortslutnig.. sen en jord från kaross svårare än så är det väll inte

haru kört fast eller

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
9 september 2007
och sedan dra ut högtalar sladdar om d inte sitter något sånt redan tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

2fast4you
371 Inlägg
9 september 2007
nej så det är bara o leka elektriker o pumpa på med välljud=) lycka till

haru kört fast eller

130 Inlägg
10 september 2007
Som ovan säger, men jag tycker att du skall dra en separat strömsladd till stereon med säkring på sen köper du en sån där isokontakt som finns på tex, netoonet eller claesohloson så att du enkelt kan koppla till stereons iso kontakt.

Tipps är att ha bra jordat batteri, säkringar, och bra fastsatta grejjer. Har hänt olyckor för mig som tex kabelbrand.

Lycka till.

Jag vill ha en bil med klös i!

16 197 Inlägg
15 oktober 2007
det finns färdiga "kickpaneler" å köpa till bubbla vet ja smile men kommer fan inte ihåg vart just nu. men de ska nog inte va nå problem å sätta dom långt ner på dörren.. om inte annat så e de bara bygga ut dörrsidan just där (bygga en baffel) .

"Testar man inte så får man aldrig veta"

50 Inlägg
15 oktober 2007
evilaudio skrev:
det finns färdiga "kickpaneler" å köpa till bubbla vet ja smile men kommer fan inte ihåg vart just nu .

annars är det bara att våga bygga lite i glasfiber. köpa på sig på biltema och testa sig fram.
sen som sagt långt fram och långt ner tror jag me e de bästa.
lycka till!!!

37 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
hur tar man bort tråden...det går ju inte

Sök