2428
Sök

volvo skrot/demontering

460 Inlägg
10 januari 2011
Jb har som sagt var inte så mycket delar. Svårt att hitta de man behöver. Dock har man tur ibland; 50 kr för ett främre avgasrör från en 740 blev jag nöjd med smile

679 Inlägg
10 januari 2011
emil_92 skrev:
Jb har som sagt var inte så mycket delar. Svårt att hitta de man behöver. Dock har man tur ibland; 50 kr för ett främre avgasrör från en 740 blev jag nöjd med smile

Tänkte plocka stolar och baksäte från en 945a , eller någon v70 om det finns något bra där smile

460 Inlägg
10 januari 2011
hmm kan bli svårt, de flesta stolarna är snötäckta om man säger så. Men har du tur hittar du fräscha ändå! Finns väldigt många nya bilar!

679 Inlägg
10 januari 2011
emil_92 skrev:
hmm kan bli svårt, de flesta stolarna är snötäckta om man säger så. Men har du tur hittar du fräscha ändå! Finns väldigt många nya bilar!

Kanske får dom billigare då ? wink , bara in o värmen och torka sen göra dom rena wink

460 Inlägg
10 januari 2011
förmodligen! Rätta takter!

Har för mig att jag såg fräsch 760 inredning förra gången ja va där. Visserligen beige eller va man säger men skinn är ändå skinn.

OUTLAW1
18 september 2012
Ja Eller Så Köper Man Det Som Dom Redan Plockat Av Och Som Ligger På Lagret..dvs Dom Dyra Sakerna Som Folk Gärna Vill Ha Och Som Lätt "försvinner" På Självplock Gården..
capslock var på men orkar inte skriva om..
Senast redigerat av OUTLAW1 (18 september 2012)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 september 2012
Bredvid JB i jönköping ligger returbilen i jönköping så det är ju isf två självplock som finns där...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

679 Inlägg
18 september 2012
TBOC_Razor skrev:
Bredvid JB i jönköping ligger returbilen i jönköping så det är ju isf två självplock som finns där...

Det finns bara ett självplock, Jb gick över till returbilen

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 september 2012
Bompeman skrev:
TBOC_Razor skrev:

Det finns bara ett självplock, Jb gick över till returbilen

Ja men då har ju inte JB självplock...

Utan returbilen köper in deras skrot när dom tagit godsakerna och vi som kommer dit får resterna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

2 452 Inlägg
18 september 2012
man kan hitta en hel del delar ändå fast jb gått över till returbilen..

döden kommer tillbaka

Allansson
18 september 2012
Har priserna på självplocken ändrats nåt sen de gick över till Returbilen?
Förra gången som jag var där så hette det fortfarande JB. Då var det billigt och småplock fick man oftast "på köpet".

1 324 Inlägg
18 september 2012
Allansson skrev:
Förra gången som jag var där så hette det fortfarande JB. Då var det billigt och småplock fick man oftast "på köpet".

Varierar väldigt beroende på vem som tar betalt..

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
18 september 2012
Allansson skrev:

Bara kolla prislistan på hemsidan smile

Tja!

Allansson
18 september 2012
Dennis_999 skrev:
Allansson skrev:

Jo, men följer de den till fullo då? Får man betala lika mycket för en del i halvbra skick som en i toppskick?

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
18 september 2012
Allansson skrev:
Dennis_999 skrev:
Allansson skrev:

Jo, men följer de den till fullo då? Får man betala lika mycket för en del i halvbra skick som en i toppskick?

Svar ja. Är delen i dåligt skick låter du bli att handla smile Rätt bra prissystem..

Tja!

Allansson
18 september 2012
Dennis_999 skrev:
Allansson skrev:
Dennis_999 skrev:

Svar ja. Är delen i dåligt skick låter du bli att handla smile Rätt bra prissystem..

Okej! Jo det blir ju smidigt för dom som jobbar där. smile

2 452 Inlägg
18 september 2012
ibland om det sitter rätt folk så bryr dom sig inte utan tar betalt ungefärligt om det är vanliga delar....sen finns det dom som ska ha betalt för minsta del....men fortfarande bra priser ändå....du betalar ju för den delen du tycker den är värd...

döden kommer tillbaka

Båtmek
720 Inlägg
10 oktober 2012
Vad finns det för andra stora volvo demonteringar förutom jb och karstorp?

13 Inlägg
Osponsrad
1 631 Inlägg
13 oktober 2012
killervolvo skrev:
harrys bilskrot i malmö

Dom har mkt grejer, men oftast inte det ovanliga tyvärr sad

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

Sök