Så där, nu är sleeven klar, nu skall den bara fästas ihop med varandra, dock var jag lite slut efter 6 timmar plus under nålen så vi bestämnde att vi tar det vid hans nästa besök i Sverige.
Tänkte göra en familjetattuering med stjärntecken. Men jag vill inte ha vanliga tråkiga stjärntecken.. Så jag har gått och funderat på en ide nu ett bra tag, och den går ut på att det ska bli motiv av stjärntecknet. Det är Bågskytten,Vattumannen,Fiskarna, och Oxen. (Vet inte om jag ska ha med mitt stjärntecken..)
Har tänkt att bli en början till en Sleeve. Men vet inte hur man ska smälta ihop alla motiv till en tattuering på ett bra och snyggt sätt? Tänkte beställa tid nån dag, och dom har kanske några bra ideer, men vill fråga er om ni kan flika in nån bra ide eller om jag ska köra på denna ide? Tack !
Efter att ha kollat igenom de senaste 9 sidorna blir jag bara mer avskräckt från att göra en tatuering. Nu är ju alla tatueringar personliga och vad som är snyggt och inte snyggt är ju upp till var och en, men jag blev helt seriöst helt avtänd på att tatuera mig efter att ha kollat här. :S
Efter att ha kollat igenom de senaste 9 sidorna blir jag bara mer avskräckt från att göra en tatuering. Nu är ju alla tatueringar personliga och vad som är snyggt och inte snyggt är ju upp till var och en, men jag blev helt seriöst helt avtänd på att tatuera mig efter att ha kollat här. :S
Får prova igen om ett par år.
Kan väl säga rakt och utan prut att om du tänkt att göra en tatuering enbart genom att titta vad andra gör och inte för din egen skull, då skall du nog inte göra en tatuering alls.
Kan väl säga rakt och utan prut att om du tänkt att göra en tatuering enbart genom att titta vad andra gör och inte för din egen skull, då skall du nog inte göra en tatuering alls.
Nu påstår inte jag att det är så. Men han kanske syftar på kvalitén på jobbet tatuerarna har gjort, inte motivet.