4323
Sök

GTA San Andreas, någon som spelar?

3 859 Inlägg
18 augusti 2008
Har gta sa till pc big_smile Brukar spendera ett par timmar per dag med att speladet smile Är det någon som har spelat gta iv ? Jag har hört att det suger och att det är super bra !!

"The road to victory is sometimes a sidewalk"

Eclipse :P
254 Inlägg
18 augusti 2008
bmx skrev:
nån som vet vart ja kan hitta bilen phoenix nånstans?
går inte att importera den heller sad

kolla denna länken:
http://www.g-unleashed.com/forums/index … mp;id=6272

annars så ser den ut såhär:
http://www.igcd.net/images/001/477.jpg

bara att söka: gta san andreas, BILENSNAMN på google så ser du hur den ser ut o e lättare o hitta

//Witte
"Man har inte misslyckats förrens man har gett upp!"
Projekttråd
[img]http://www1.garaget.org/gallery/archive/73868/608717_64ywqo.jpg[/img]

7 120 Inlägg
26 april 2009
Väcker en lite gammal tråd då jag installerat spelet igen, men har lite strul...
För det första springer gubben mot kameran hela tiden så det är omöjligt att styra,
sen när man kör bilar så åker kameran automatiskt ner bakom bilen så man ser inte ett piss!

Har kollat varenda inställning och tryckt omkring lite, men inget hjälper så nu frågar jag om det finns någon här som kan hjälpa mig kanske? smile

NissanMotorsport
26 april 2009
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Väcker en lite gammal tråd då jag installerat spelet igen, men har lite strul...
För det första springer gubben mot kameran hela tiden så det är omöjligt att styra,
sen när man kör bilar så åker kameran automatiskt ner bakom bilen så man ser inte ett piss!

Har kollat varenda inställning och tryckt omkring lite, men inget hjälper så nu frågar jag om det finns någon här som kan hjälpa mig kanske? smile

De me att han springer mot kamneran kanske är "invert mouse" inställningen? testa ändra det..

sen att kameran hoppar ner bakom bilen tror jag inte man kan ändra, bara att styra kameran me musen så som du vill ha den..

7 120 Inlägg
26 april 2009
MIG1408 skrev:
Aerodynamik skrev:

De me att han springer mot kamneran kanske är "invert mouse" inställningen? testa ändra det..

sen att kameran hoppar ner bakom bilen tror jag inte man kan ändra, bara att styra kameran me musen så som du vill ha den..

Kan acceptera det med bilens kamera, men att han springer automatiskt hjälpte inte..
Men om man trycker framåt stannar han, och åt sidorna funkar det bra att gå.
Blir ett helvete att cykla också..
Senast redigerat av Aerodynamik (26 april 2009)

NissanMotorsport
26 april 2009
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
MIG1408 skrev:
Aerodynamik skrev:

Kan acceptera det med bilens kamera, men att han springer automatiskt hjälpte inte..
Men om man trycker framåt stannar han, och åt sidorna funkar det bra att gå.
Blir ett helvete att cykla också..

då har ja ingen aning faktiskt, förutom att kanske tangentbordsinställningarna är lite felinställda, kolla i options å se så allt stämmer smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
26 april 2009
Har tyvärr gett upp SA numera, känns inte rätt att gå tillbaka till detta efter att ha kört 4an hmm

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

7 120 Inlägg
27 april 2009
Ingen annan som vet nåt?
Min dator pallar inte med 4an.. sad

92 Inlägg
27 april 2009
Rquired skrev:
Har tyvärr gett upp SA numera, känns inte rätt att gå tillbaka till detta efter att ha kört 4an hmm

Håller inte med. GTA4 må vara snyggt men samtidigt tråkigaste spelet av alla i serien.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
27 april 2009
5E skrev:
Rquired skrev:

Håller inte med. GTA4 må vara snyggt men samtidigt tråkigaste spelet av alla i serien.

Tycker inte 4an känns sämre än SA iaf, samma känsla fast bättre grafik på den försnämda tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

649 Inlägg
30 april 2009
Jag spelade mycket SAMP förra året.. Nu är det Dock Counter Strike Source och GTA IV.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

649 Inlägg
30 april 2009
Håller med.. I början på 4:an(IV) så är det skitkul, men efter en stund blir det sjukt tråkigt, Man lixom tröttnar på det.. Visst är det kul att fuska och göra så bilarna väger 99999ton och köra in i alla andra bilar och mosa sönder dom.. Men ändå.

Btw, FAN VAD KUL OM DET FANNS PANSARVAGN:D Åka runt och mosa bilar:D

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 maj 2009
GTA San Andreas är ett bra å roligt spel , jag har alla GTA spelen förutom de senaste , men de ska jag köpa

Nissan Silvia

535 Inlägg
1 maj 2009
Aerodynamik:

Låter som att du har en ratt eller nåt ikopplat i datorn.

Då brukar det bli sånna där problem.

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
1 maj 2009
sammlund skrev:
Har gta sa till pc big_smile Brukar spendera ett par timmar per dag med att speladet smile Är det någon som har spelat gta iv ? Jag har hört att det suger och att det är super bra !!

Enligt mig så är Iv det bästa spelet i serien efter Vice city. 
Så brutalt mycket större och snyggare :>

Allt för den där jävla hatten!

7 120 Inlägg
6 maj 2009
aha_100 skrev:
Aerodynamik:

Låter som att du har en ratt eller nåt ikopplat i datorn.

Då brukar det bli sånna där problem.

Underbart! Tack som fan! smile

1 754 Inlägg
6 maj 2009
Jag spelade GTA:SA i typ 2/3 år i rad (2005-2007 typ). Nu för tiden spelar jag GTAIV smile

Jag kan inget om allt.

3 Inlägg
22 maj 2009
lånar lite bara jag har laddat ner GTA san andreas från www.piratebay.org när jag ska starta det står det wrong disc insert Please insert the CD/DVD

Försök igen   Cancel                hjälp mig!!!!

7 120 Inlägg
22 maj 2009
Filasp skrev:
lånar lite bara jag har laddat ner GTA san andreas från www.piratebay.org när jag ska starta det står det wrong disc insert Please insert the CD/DVD

Försök igen   Cancel                hjälp mig!!!!

Deamon tools kan vara till hjälp

3 Inlägg
22 maj 2009
hjälp mig skicka en link

Sök