2754
Sök

sämsta födelsedagen övertaget, skrotade bilen

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
sämsta födelsedagen....R.I.P onf.... ändrar inlägget lite då man var både full, chockad och helt borta efter smällen när jag gjorde tråden, kommer inte ihåg så mkt av händelsen heller, men av spåren och bilen att bedömma så fick vi punka i en kurva, fick ställ och rattade tillbaka och fick kast åt det hållet istället och slog in i vägräcket och for snett över vägen till den andra sidan, studdsade över diket där och sen stog bilen åt fel håll, så nånstan under resan måste vi ha snurrat,  och sen har jag inte kommit längre med mitt forskande... bilen är ju som ni läst förut bara skrot, och jag hade under morgonen dagen efter det där ont i 3 fingrar och trodde jag hade brytit dom men efter halva den dagen hade jag bara ont i 1 finger som verkar vara stukat, ont som fasen i ryggen då, nu börjar det gå över, men fortfarande ont, och ett litet sår i huvudet som blödde skapligt för att vara så litet, ajja lite vettigare fakta iaf

och sen det där med att vi hade voltat var bara för att jag kommer inte ihåg nånting och en sa att vi hade gjort det och det trodde ju jag på eftersom jag inte kom ihåg händelsen, och inte hade sett bilen då, men när jag såg bilen i dagsljus så såg jag ju på en gång att vi inte hade voltat

för övrigt så var det inte jag som körde så ni inte hakar upp er på det 

HA DET BRA ALLA ANDRA SOM HAR TUR MED BILARNA!!!
Senast redigerat av _Glenne_ (27 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sleeper
3 084 Inlägg
25 augusti 2007
Surt... tur ni klarade er med livet i behåll iaf.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
25 augusti 2007
Låter inte som nån vidare trevlig födelsedag direkt, lider med dej:(   
Hoppas att du klarar dej utan allvarliga och bestående skador, bilar finns de faktiskt flera av, även om jag förstår att de känns förjävligt just nu...   
Men du får göra de bästa av de hela å krya på dej, och som sagt, lider med dej...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
tack, joo surt var det, synd att det jag dubble postade hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

274 Inlägg
25 augusti 2007
usch låter inte alls kul.
är full som fan jag med men har haft chaffis ikväll tack och lov kom både jag och galanten hem helskinnade.
aldrig kul då sånthär händer! Tur att du inte skadade dig mer allvarligt. du får försöka se det positiva i det hela även om jag kan förstå att det känns lite svårt just nu.

124 Inlägg
25 augusti 2007
hmm man brukar ju i regel klara sig bättre när man krockar och är i fyllan i allafall .. lite bra smile

Ja gillar att tillverka mina egna delar till bilar :)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
dragit upp bilen ur diket nu, kan säga att den där bilen kommer inte rulla på vägen igen!! sad

ska väll åka syrran golf 2 hädan efter sad

264 Inlägg
25 augusti 2007
fy fan... läste din projekt tråd igår. (tog typ en tim) Ville ju se den färdig..
du får se det från plus sidan...ni klarade er med livet i behåll..
lider med dig tråkigt som fan:(

2 452 Inlägg
25 augusti 2007
se det från ett ljust håll du lever o det är det viktigaste...bilar kan ersättas men du kan inte ersättas om du hade dött...krya på dig o gå till läkaren har själv rygg o nackskada efter en krock o ditt låter inte roligt heller...kan vara bra från försäkringens sida att du har varit hos läkaren...

döden kommer tillbaka

Teddan
2 495 Inlägg
25 augusti 2007
åk in till sjukhuset å få skadorna dokumenterade.
får du bestående men och inte har varit på sjukhuset kommer du inte få en krona i skadestånd.

å för fan gipsa din hand.

tur att det gick bra med er ändå, jag e jul lite svag för det där med olyckor då jag själv har varit med i en olycka med dödlig utgång

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

preem pump
836 Inlägg
25 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
har inte varit på sjukan än! eftersom vi ska frakta iväg bilen, tror det är ett finger, ryggen och skallen som knasar men skit samma,

om ni vill veta deljer, så gick det 160km/h i en kurva som inte föraren klarade av så vi fick ställ, sen fick vi tillbaka kast rakt in i ett vägräckte i 160km/h sen så fick vi väll ner farten till 130km/h och i den farten så slog vi över på tak nått varv och sen gled vi på tak typ 50 meter, sen upp på hjulen igen, drog ner i ett dike drog ett varv till på tak sen landade bilen på hjulen på andra sidan diket och jag och en kille till svimmade blödde som fan från skallen gjorde iaf jag så alla vart skiträdd men jag var mest ledsen över bilen sad så idag ska jag väll iväg och hämta en ny sierra, fast det är bara en 2,0 som är oskattad och obes sad men vad gör man inte

kanske inte låter så väst men tänk er och sitta i den bilen utan bälte! och jag som alltid använder bälte men inte nu för en gångs skull sad

ska iaf fixa undan min sierra från vägkanten nu sen senare idag ska jag hämta en ny sierra (kanske) sen imorrn om jag har lika ont i fingret och ryggen så ska jag till sjukan!

ha det bra alla gorgare för det har inte jag sad

skulle rekommendera att du inte är lika frikostig med detaljer till polisen om dom nu blir inblandade, detsamma gäller väl försökringsbolag.
så vitt jag vet så finns det inga vägar i sverige med 160 i fartbegränsning.
krya på dig

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

saab expert
248 Inlägg
25 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
har inte varit på sjukan än! eftersom vi ska frakta iväg bilen, tror det är ett finger, ryggen och skallen som knasar men skit samma,

om ni vill veta deljer, så gick det 160km/h i en kurva som inte föraren klarade av så vi fick ställ, sen fick vi tillbaka kast rakt in i ett vägräckte i 160km/h sen så fick vi väll ner farten till 130km/h och i den farten så slog vi över på tak nått varv och sen gled vi på tak typ 50 meter, sen upp på hjulen igen, drog ner i ett dike drog ett varv till på tak sen landade bilen på hjulen på andra sidan diket och jag och en kille till svimmade blödde som fan från skallen gjorde iaf jag så alla vart skiträdd men jag var mest ledsen över bilen sad så idag ska jag väll iväg och hämta en ny sierra, fast det är bara en 2,0 som är oskattad och obes sad men vad gör man inte

kanske inte låter så väst men tänk er och sitta i den bilen utan bälte! och jag som alltid använder bälte men inte nu för en gångs skull sad

ska iaf fixa undan min sierra från vägkanten nu sen senare idag ska jag hämta en ny sierra (kanske) sen imorrn om jag har lika ont i fingret och ryggen så ska jag till sjukan!

ha det bra alla gorgare för det har inte jag sad

å du tror att vi alla här ska tro på det du säger? hade du haft nåt i huvudet skulle du ringt ambulans direckt du kan ha frakturer på ryggraden.en ford mindra på vägarna.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
tog bort det där inlägget eftersom det var lite överdrivet kanske, men tror inte jag är skadat, tror bara jag är lite mörbultad och stukat fingret, men bilen är bara skrot sad

rs niklas, fick bara ett skapligt sår i huvve, tror inte det är så allvarligt så att, ryggen är nog bara lite mörbultad för jag börjar må bättre nu smile så tror inte det är nått allvarligt
Senast redigerat av _Glenne_ (25 augusti 2007)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 augusti 2007
rs niklas skrev:
å du tror att vi alla här ska tro på det du säger? hade du haft nåt i huvudet skulle du ringt ambulans direckt du kan ha frakturer på ryggraden.en ford mindra på vägarna.

Hade han "frakturer" på ryggraden hade han inte ringt ambulans själv kan jag säga dig wink

har du ont i rygg/Nacke så ska du till sjukan då nerver kan ha tagit skada om du voltat med bilen och iaf in för säkerhets skull...

Muttley
25 augusti 2007
men vänta lite nu 160 km/H ? är de inte i princip rätt självförvållat?

får man ens ut något på försärkringar när du försöker? för troligen så lär de ju kunna räkna ut hur ni kört ändå när de kommer göra en utredning..
lär er köra vettigt så slipper ni skador ju.

346 Inlägg
25 augusti 2007
bara för att man kan köra fort med en bil betyder inte det att man bör göra det.  Säga vad man vill men tur hade du iaf.  Kör med huvudet inte med foten!

811 Inlägg
25 augusti 2007
usch. Tur att ni klara er i alla fall. Som andra har sagt, bilar finns det mer av. Du skulle nog ha åkt till sjukan oavsett om det är stukning i fingret och du känner dig mörbultad i ryggen.

hoppas du blir bättre.

Klyphuggare
328 Inlägg
25 augusti 2007
lägg upp lite smaskiga bilder på bilen nu då

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 augusti 2007
så kan de gå

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

"Peppe"
8 Inlägg
25 augusti 2007
Pick us upp wink   (bilder)

VW CADDY 1,9D
rc bilar!! sundsvallrc.se

Sök