25 augusti 2007
Trådstartare
sämsta födelsedagen....R.I.P onf.... ändrar inlägget lite då man var både full, chockad och helt borta efter smällen när jag gjorde tråden, kommer inte ihåg så mkt av händelsen heller, men av spåren och bilen att bedömma så fick vi punka i en kurva, fick ställ och rattade tillbaka och fick kast åt det hållet istället och slog in i vägräcket och for snett över vägen till den andra sidan, studdsade över diket där och sen stog bilen åt fel håll, så nånstan under resan måste vi ha snurrat, och sen har jag inte kommit längre med mitt forskande... bilen är ju som ni läst förut bara skrot, och jag hade under morgonen dagen efter det där ont i 3 fingrar och trodde jag hade brytit dom men efter halva den dagen hade jag bara ont i 1 finger som verkar vara stukat, ont som fasen i ryggen då, nu börjar det gå över, men fortfarande ont, och ett litet sår i huvudet som blödde skapligt för att vara så litet, ajja lite vettigare fakta iaf
och sen det där med att vi hade voltat var bara för att jag kommer inte ihåg nånting och en sa att vi hade gjort det och det trodde ju jag på eftersom jag inte kom ihåg händelsen, och inte hade sett bilen då, men när jag såg bilen i dagsljus så såg jag ju på en gång att vi inte hade voltat
för övrigt så var det inte jag som körde så ni inte hakar upp er på det
HA DET BRA ALLA ANDRA SOM HAR TUR MED BILARNA!!!
Senast redigerat av _Glenne_ (27 augusti 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!