2701
Sök

sämsta födelsedagen övertaget, skrotade bilen

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 augusti 2007
har sett en bild som grannen hade knäppt å där va de inte mkt att se såg bara en litte trasig front

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Körv
3 535 Inlägg
25 augusti 2007
ÅH NEJ :'(

Jag som gillade din bil så mycket sad Lider med dig kompis! Och krya på dig sad

Truckdriving Man

FreddeK
25 augusti 2007
rent sympatisnack bara eller? man börjar ju undra. släng upp några smaskiga bilder nu då på bilen! ska vi avgöra hur fort det gick och om du voltade fem varv.

BMW Power
2 362 Inlägg
25 augusti 2007
Om jag själv hade körkort (då jag inte har det för att jag inte är tillräckligt gammal för de ännu), fast är full så att någon annan fick köra bilen istället, så inte fan skulle jag tillåta honom att köra så snabbt då iallafall, lite förståelse måste väl vissa ha för andras bilar? för mig att du skrev att det var i en kurva också?

men tur att ni klara er!

BMW, bogsering med wire :/

Ford Racing
479 Inlägg
26 augusti 2007
Kanske var ditt huvve som snurra 5varv tongue

Ja Just!

Smålänning
7 887 Inlägg
26 augusti 2007
Ashra skrev:
bara för att man kan köra fort med en bil betyder inte det att man bör göra det.  Säga vad man vill men tur hade du iaf.  Kör med huvudet inte med foten!

Säg inte det till honom, för det var inte han som körde...
Det var hans bil, han var full, och hade då antagligen ingen större koll på hur hans polare körde. Hade han vart nykter så tror jag att han hade sagt till honom att sänka farten.

Sen tar inte en del för givet att man ska vara rädd och försiktig med andras bilar... Vill man köra sönder så kan man göra det med sin egen bil.

Krya på dig! Och kör som en idiot med er egen bil, och var rädd om lånebilar.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Charkuterist
88 Inlägg
26 augusti 2007
Tur det gick så bra som det gjorde säger jag bara!!

Men sjukhuset är absolut att rekommendera.

Rygg-och nackskador resulterar tyvärr ofta i whiplash, även om du inte ser det på röntgen just nu så måste allt dokumenteras på sjukhus inför kommande framtid. Min syster voltade med bilen, nacken o ryggen fick sig många hårda smällar där.

Min kille gick hemma nästan ett år pga yrkestrafikolycka, frakturer på ryggen mm.

Rygg-och nacke är absolut inget att ignorera o strunta i. Tips till alla som inte förstår bättre.

Som andra har skrivit, bilar finns det fler av. Hur måånga som helst!

Krya på dig!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
okej, jag verkar ha varit lite snurrig när jag skrivit, bilen har inte voltat alls såg jag i dagsljus, och jag har ett stukat finger, litet jack i huvudet, och lite ont i ryggen men det börjar bli bättre, sen kommer jag inte ihåg speciellt mkt av själva händelsen (mer än vad nån har berättat), men utav bilen att bedömma så kan det inte ha gått så mkt fortare än 80km/h iaf för hade det gått mkt fortare hade bilen nog sett lite värre ut iaf även om den fortfarande är rätt skrot, antagligen hade man inte gått ner i varv riktigt kanske och kände därför för att överdriva lite, men nu vet ni hur det ligger till smile

och för att komma med nått positivt så har jag varit iväg och köpt en scorpio 2,0 -92 eftersom sierran jag skulle kolla på var såld smile
Senast redigerat av _Glenne_ (26 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
26 augusti 2007
hehe va å kollade på olycksplatsen igår å kunde konstatera att de va hyffsat omöjligt att få in allt de där på den lilla biten tongue

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 297 Inlägg
26 augusti 2007
Fan va trist glenne sad

886 Inlägg
26 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
okej, jag verkar ha varit lite snurrig när jag skrivit, bilen har inte voltat alls såg jag i dagsljus, och jag har ett stukat finger, litet jack i huvudet, och lite ont i ryggen men det börjar bli bättre, sen kommer jag inte ihåg speciellt mkt av själva händelsen (mer än vad nån har berättat), men utav bilen att bedömma så kan det inte ha gått så mkt fortare än 80km/h iaf för hade det gått mkt fortare hade bilen nog sett lite värre ut iaf även om den fortfarande är rätt skrot, antagligen hade man inte gått ner i varv riktigt kanske och kände därför för att överdriva lite, men nu vet ni hur det ligger till smile

och för att komma med nått positivt så har jag varit iväg och köpt en scorpio 2,0 -92 eftersom sierran jag skulle kolla på var såld smile

Vart var det du skulle kolla på Sierran?

Beklagar sorgen med din gamla förresten. sad

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

blacken
26 augusti 2007
Du fick en chans till. Ta vara på den. det är inte alla som kommer undan lika helskinnad som du vid en sådan vurpa. Men om man ska försöka att se "silverkanten på molnet", så kan du med bestämdhet hävda att du defenetift var ute och slog runt i helgen. ifall någon skulle fråga hur helgen var.smile
Senast redigerat av blacken (26 augusti 2007)

Klyphuggare
328 Inlägg
27 augusti 2007
hah tyckte det lukta mytoman redan i början av tråden och så va det ju.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
när man var full, chockad och inte fattade vad som hade hänt så kanske man kände för att överdriva, är inte myttoman kan jag säga direkt, men sen att man var lite snurrig när man gjorde tråden kan jag stå för
Senast redigerat av _Glenne_ (27 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 295 Inlägg
27 augusti 2007
synd för dig, men hur blev det med bilderna då?big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
fortfarande ingen kamera, men får väll ta med mig nån polare med kamera eller mobil nån dag och åka dit (bilen står vid farsans föräldra hem nu, som allt annat skrot vi har,  som för övrigt är övergivet) smile

som ni kanske sett så har jag ju lagt upp bilder både i projekt tråden och på sierrans sida...
Senast redigerat av _Glenne_ (28 augusti 2007)

Sök