3345
Sök

Söker en billig bilstereo som ska användas som försöks kanin

1 129 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
Hej.

Jag är ute efter en billig bilstereo som ska användas som försöks kanin ifall det är problem med nån ljudanläggning då det inte är så lyckat att råka pajja en för flera tusen ifall nåt är fel.

Jag vet inte hur dyrt lr svårt det är att få tag i delar till bilstereo apparater som privatperson, men det hade varit bra ifall möjligheten att välja om ja ska byta delen i bilstereon lr skaffa ny bilstereo fanns.

Självklart får man ju alltid va man betalar för, men det hade varit bra ifall det inte är sparat på inkopplingar som lågnivå o sånt.

1 129 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Ja har kollat runt lite efter bilstereo'r o har hittat nårra rätt billiga apparater av okända märken som ja tyckte såg lite små intressanta ut, men så känner ja ju oxå hört uttrycket "köpa grisen i säcken" som i sin tur gör en lite osäker big_smile.

Har nån här impulsköpt en bilstereo o blivit positivt överraskad?.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
30 augusti 2007
om den ska användas som försök spelar de kanske inte så stor roll eller köp beggat tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
30 augusti 2007
Det finns billiga på Rusta av alla ställen.
Var på jakt efter en billig som skulle sitta i en grävmaskin. Sprang runt på alla dom "vanliga" ställena så som kjell o.c och claes ohlson mf. Dom billiga var slut där så vi stack till rusta och hitta en hyffsad för 500:-. Annars finns det alltid Harald Nyborg, men har aldrig köpt någon där men det finns. Annars så har du Biltema.

Men som sagt du får vad du betalar för och jag har ingen aning om är bra eller dåliga, men dom är som sagt billiga iaf tongue

My Sweetest Poison

914 Inlägg
30 augusti 2007
till och med netto här hemma sålde en mp3 spelare med lågnivå för typ 500 spänn funka i en vecka eller 2 sen dog den big_smile

1 129 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Som sagt så vill ja ha en stereo som håller i nåt/nårra år iaf, o vill att ljudet är spelar någolunda bra. Så priset kommer ligga på runt 500-1000 spänn nånstanns. Det priset tror ja att ja kommer få en hyffsad spelare för.

Neerd
1 596 Inlägg
30 augusti 2007
Palicuse skrev:
Som sagt så vill ja ha en stereo som håller i nåt/nårra år iaf, o vill att ljudet är spelar någolunda bra. Så priset kommer ligga på runt 500-1000 spänn nånstanns. Det priset tror ja att ja kommer få en hyffsad spelare för.

köp min för 700? big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

BilstereoNörd
576 Inlägg
30 augusti 2007
Om man söker lite på tex Prisjakt eller Pricerunner så går det hitta billiga kända märken!

Som tex en JVC KD-G322 för 820kr (MP3-spelande med lågnivå)..
så det finns allt kända märken till bra priser..
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

7 100 Inlägg
30 augusti 2007
finns en på netonet för 500 spänn,som heter centrum nånting

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

134 Inlägg
30 augusti 2007
Mds säljer för under 1000 lappen jo.

/t0bias

Sök