2601
Sök

Blondin? En sms konvo mellan mig och en tjej kompis.

383 Inlägg
27 augusti 2007
Hahaha....det där va ju de roligaste jag läst på länge...*humor tongue * msn konversen asså..
Senast redigerat av cutlass (27 augusti 2007)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

1 Inlägg
27 augusti 2007
Det var ju inte så kul.. men "igenkligen" var rätt kul för så sa man när man va 10 år typ

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 augusti 2007
Angelojo skrev:
Det var ju inte så kul.. men "igenkligen" var rätt kul för så sa man när man va 10 år typ

Word. Skönt att inte bara jag reagerar på hur folk skriver. Än finns det hopp om mänskligheten..

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 augusti 2007
pUs skrev:
Word. Skönt att inte bara jag reagerar på hur folk skriver. Än finns det hopp om mänskligheten..

Klart att man reagerar. Men det går inte att hänga upp sig på allt här på Gorg (eller på andra hemsidor för den delen) för då har du ett hästjobb framför dig wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
3 september 2007
Mäki skrev:
pUs skrev:

Klart att man reagerar. Men det går inte att hänga upp sig på allt här på Gorg (eller på andra hemsidor för den delen) för då har du ett hästjobb framför dig wink

Nix, det går inte. Alla har dock sitt eget sätt att bli hög, för att citera JustD's gamla klassiker. För min del är det obskyra stavfel och särskrivningar som gäller. smile

4 506 Inlägg
3 september 2007
hahaha fy fan big_smile det där vart jävligt uppmuntrande att läsa. Fan va Sköj big_smile

Kan du andas kan du dö.

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 september 2007
twin_cam skrev:
Det bästa var ju ändå:

Sara: Vad har du gjort?

Kim: Jag körde rakt igenom en tomt...

Sara: Varför gjorde du det? :S

Kim: Den var ivägen...

Word!cool

"Liberty of thought is the life of the soul"