Jobbar som support på Tele2Comviq jag. Är det nån som haft problem med sitt bredband/mobila bredband/bredbandstelefoni/uppringda internet/mobiltelefon och ringt till supporten så kanske vi har pratat
Segt som attan, men jag håller på att klättra lite nu och fått lönehöjning ganska nyligen, så man ska väl inte klaga egentligen
Jag jobbar nätter som lastare på Arlanda. Har hand om frakten med stora bolag som DHL, TNT, UPS mfl. Inrikesposten ligger också på vårat ansvar, och även många stora reguljära flygbolag. Lite bilder finns i mitt galleri: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=25404
jobbar som elektriker sen 2 månader tillbaka på ett pappersbruk.. Lr ja, jobbar.. *host* rätt så lugnt jobb Har tyvärr inga bilder, fotoförbud.. Ljusbågsvakter i ställverken
jobbar som elektriker sen 2 månader tillbaka på ett pappersbruk.. Lr ja, jobbar.. *host* rätt så lugnt jobb Har tyvärr inga bilder, fotoförbud.. Ljusbågsvakter i ställverken
Vi har ju också *host host* fotoförbud iochmed flygplats, men mobiler släpper dom igenom, och vad finns idag i varje mobil, jo en kamera!
Här är min arbetsplats. Tycker det mesta är bra dock så vill jag flytta ifrån kommunen fortast möjligt. Synd att det inte finns alltför mycket jobb bara
Månne jag inte såg detta ekipage när jag var med far min till maxit i vingåker och lastade någe pulver till norge? Powder -Trans (Finland) kör han för.
Hej jag jobbar på helms åkeri i malmö och kör distrubutions transporter i malmö och lite utanför malmö. Jag trivs bra på jobbet men konstigt nog så har åkeriet dåligt rykte har jag hört men jag har inte märkt av de. Jag har jobbat på helms sen jag slutade skolan i sommras.