En av mina vänner hade samma problem. Turbon laddade som den skulle till den en dag slutade ladda av någon konstig anledning. Felet var att luftslangen till turbon hade vecklat sig och och stoppat allt samt att han fick byta magnetventil!
En av mina vänner hade samma problem. Turbon laddade som den skulle till den en dag slutade ladda av någon konstig anledning. Felet var att luftslangen till turbon hade vecklat sig och och stoppat allt samt att han fick byta magnetventil!
hej... nu har jag haft bilen hos bsr o de hittade mitt fel. det var magnetventilen vilket jag tyckte var konstigt då jag hade testat en annan... men men den jag testa var oxå kass så nu vet jag vad felet är och får ut en ny av bsr då den var köpt där:) så nu ska jag ut o köra kan ni ge er på:) hehe har dock en liten fråga kvar... vilken dump rekomderar ni till min bil? sitter o letar efter en ny nu..
ingen med något bra förslag på dump till min bil? just nu skör jag med öppen från Forge. men vill testa något annat.
Varför byta från forge? Riktigt bra ventiler.. Ska du tvunget byta så köp t ex Tial, PPF, HKS eller GReddy. Man får vad man betalar för
jag tror där e fel på den jag har... det var så att jag spände mina fjädrar i dumpen så den låter inte lika mycket som den gjorde innan... kanske spännt för mycket? kanske ta o trycka tillbaka dem lite?