En heldag i garaget!
Jahopp då var man förbi garaget en liten stund då

Fixade och trixade med det mesta, men det skulle visa sig att den största make-overn skulle göras av själva garaget.. Städade nämligen upp lite rejält.. Och visst blev det bra

Så var i alla fall reaktionerna!
Hur som helst började jag med att montera mitt nya kylarlock. Eller nya och nya, jag tog dekalen från det nya kylarlocket och monterade på mitt gamla lock. Resultat

Bajs bild, men ett Ralliart kylarlock i alla fall 
Därefter satte jag mig i bakluckan en liten stund och skruvade bort baklysena, kände nämligen att det var dags att montera de nya!

Efter en hel del rengöring av plåten (karossen) runt själva lyktorna så smackade jag dit de nya:
Snyggt!! Men lyktorna ser lite ljusa ut på grund av en arbetslampa som står på golvet. Den vänstra lyktan ger en mer rättvis bild av resultatet!Därefter hoppade brodern in och tillsammans monterade vi den nya framrutestreamern, blev tyvärr lite snett men får känna av lite och se om det stör mig så pass mycket att jag måste köpa en ny!?

Team Insane Racing framrutestreamer. Broderns sons ansikte ser lite deffat ut på grund av kameran haha.. Söt är han annars, min favvokille!
Jag och brodern skall förövrigt träffas på hans jobb på lördag och plocka lite med bilen. Kan tänka mig att jag först kommer att tvätta av den, därefter skall vingen liksom hajfenorna monteras. Riktigt kul, snart är utsiden färdig!

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ha det då.. Måste skita hej..