Garagebesök:
Idag var jag och min käre vän Micke ute i Sya och fixade lite små saker på bilen. Vi började med att mäta ut Shark-Fensens placering på taket. Jag lämnade Micke ensam en stund och det visade sig att ögonmåttet inte var det bästa:
Inte så bra där, tur att jag hann justera det lite 
Hur som helst efter en massa prat och efter lite tänkande satt de så slutligen på plats. För monteringen användes så kallat Kraftlim som finns att inhandla på bland annat Mekonomen för 100 kr.
Många kommer störa sig, vissa kommer älska det.. jag är en av dem 
Kollar man noga på föregående bild så ser man antennen som sticker upp.. Inte så snyggt så jag pressade ner den med våld i sitt lilla hål och drog kontakten från den, så nu ser det ju lite bättre ut.. Har dock ingen bild på spektaklet.
Därefter gjorde vi inte mycket mer vettigt, pratade mest om längtan efter sommaren. Bara hoppas att herrn i fråga får ordning på sitt läckage snarast

Ska väl tillägga att vi tvättade av bilen ordentligt två gånger (med avfettning i massor). Smutsen som hade samlats på bilen under vägen till och från besiktningen var inte snäll

Satt som faaaaaan..
Jaja.. Nu till dagens roligaste.. Efter mycket om och men har min bror påbörjat monteringen av solfilm på bilen. Tycker det är roligt att han kommit igång, du är så jävla grym på det du gör, BARA DU VILL!!
Ena sidan klar, vad tycks? Jag älskar det.. Bara se upp för Mr Konstapel sen när man är ute och rullar hehe..
Aaaaariba snyggt som faaaan!Det var allt för denna gång.. Ehumm.. Just det ja, har även beställt hem ett chip nu

Vilket innebär att alla delar är inhandlade! Gööött mos..
PS. Är någon sugen på att köpa catch-tanken jag inhandlat så är det bara att höra av sig, jag ska nämligen inte använda den..