När vi kör d-klass golf kör vi med dom såhär : 118 kw , Slicks , Bur , Forzakit , Värsta däcken , Näst bredaste däcken tror jag ! sen allt på väghållningsidan förutom bromsar som är sport !
Tja, skulle vara kul att ha några att spela med på helgerna, GT är: KindaSnowman. Spelar inte så ofta längre men kan hålla koll på denna tråd om vi blir ett gäng ifrån garaget som ska köra nåt race. Det är ju roligare att köra om man vet att det är några seriösa som spelar
Har spelat ett litet tag nu och det är ju hur kul som helst. Ska försöka fixa till nån snygg bil nån dag som man kan visa upp här. Ska även försöka börja lira lite mer online för att se hur bra man egentligen är. Mitt gamertag är Niklas83 om nån vill lägga till mig. Ska lägga in alla er andra iaf.
Bra längesen man startade upp de spelet..tappade intresset lite till slut Väntar man mer på Forza 3
Hörde att fet skulle komma vid jul nästa år. Är ett bra tag tills dess Men det var bara spekulationer. Jag hoppas verkligen det blir tidigare. Jag har också tröttnat lite på Forza 2 för tillfället.
fan, ja måste få upp mina bilar här=) Saaben och Volvon är asgrymma som ja gjort=) har ju en massa andra också, förhoppningsvis kommer de under veckan nu=)
Ja man kanske kan "omvandla" tråden till att även handla om Forza 3 också? Kan va kul för de lär nog släppas mycket information nu när de ändå närmar sig att de ska släppas