Jag har nu gått igenom hela tråden, skall säga att ja har alltid vart lite småkär i maximans utseénde när den e stylad, typ som en japansk "lead-sled"!
Men när ja fastnade för rubriken så blev ja bra besviken när ja började läsa å kollade bilderna, tänkte nått i stil med de som Rawbin skrev några sidor bort, samt att detta projekt nog endast var en fläskig dröm från en finnig tonåring, men satan va ja gjorde bort mig genom att tänka så!!
Tänkte att ja får ju ge de en chans när ja såg hur många sidor tråden var på samt att den daterade ända bak till -07.
Ju mer ja läste å såg bilderna desto mer imponerad blev ja av din driftighet samt vilja att tillverka nått "eget", å värre blev de ju när du släppte bomben om den älskade bmw motorn "MUMMA" först då tog sig tråden nått grymt, och nu, 15 sidor senare skriver ja här samtidigt som jag ger dig stående ovationer och ber dig fortsätta, hoppas att du har orken å kanske liiite cash till att fortsätta, för ja vill se MER!!!!
Då jag själv är arbetslös numera så vet jag precis hur det är att bygga bil efter eget huvud å vad de kostar, så skall vi bygga ikapp hehe?
Jag laddar oxå för Elmia -10...
Ja e som Alfons Åberg: SKA BARA!