rikigt nice gjort m8. ska hämta min 206a idag och börja styla och lite mysigt börja lite med inredningen som du gjort + sterio sen kommer lite kjol o sänkningsatser . men keep the good work going
Du var aldrig så smart så du provade fronten innan du lackade den?
faktist så var jag det men på något sätt har den slått sig. Var inte helt hundra poå den ändå så d var likabra att den inte passade. Då får jaq en anledning att köpa en ny
Nu har det äntligen börjat hända lite mer. Idag har kjolarna monteratas. Passa perfekt. Är riktigt fövånad att det gick så lätt som det gjorde. har även börjat med motorrummet. lackering. Lite saker är även beställda, interiör och motorrums grejer.
Har fortsatt greja idag oxå lite granna. Fick ordning på angel eyes (tack vore ett tips ifrån en vänlig själ) så nu lyser ringarna. fick fasvända kablarna. Även fixat bakljusen. lr aa. sättit i nya lampor. Lackat lite i motorrum och även lite annat småpill.
svårt o plocka av och tona eller?. och fick du bort den ringen som dom flesta får?
3 skruv sen var rutan av vilken ring ?
du har en bild när du fotar snät bakifrån kolla på rutan så ser du en grå/vit ring som fäljer fönstretsform ca 2-4cm in . där själva orginal fönstertoningen är och där det övergår till små prikar
svårt o plocka av och tona eller?. och fick du bort den ringen som dom flesta får?
3 skruv sen var rutan av vilken ring ?
du har en bild när du fotar snät bakifrån kolla på rutan så ser du en grå/vit ring som fäljer fönstretsform ca 2-4cm in . där själva orginal fönstertoningen är och där det övergår till små prikar
okej. ja hade kvar min sån. visste inte ens att det gick att ta bort. hur gör man det ?