amen lugnt jag ska hyra en 40 hästar mata dem med ägg och laxermedel sen går jag upp utanför din garageuppfart och ställer dem där... vadå? du kan ju tvätta bilen?! men är det en liten hundjävel som lägger en liten skit så blir det kalabalik det är lag på att plocka hundskit men inte hästskit varför? Anpassa hastigheten ja? vafan tror ni att ni äger vägen eller? en häst lägger ju en hög var tionde meter som jag skulle veta att aha idag är det sol och fint och bra väg sen efter nästa kurva så är vägen täckt av skit när ett gäng har vart ute på en ritt. fattar inte varför man ska rida på vägen rid i skogen för i helvete eller på sidan om vägen! Var nära att kapa 2 ryttare häromdagen var mörkt och backkrön.. precis efter backkrönet så går 2 hästar mitt i vägen.
har inget emot hästarna isig det är dessa jävla hästägare som jag retar mig mest på (är ju inte hästens fel att den skiter på vägen hästar är dumma och det ligger på människans ansvar)!
Senast redigerat av Sushikocken (28 mars 2008)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!