2711
Sök

Olovlig körning xD

987 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
haha, så jag mesigt.. Bara för att man inte orkade åka runt en bussgata, på cirka 150-200meter, fick man 1000:- i böter, för olovlig körning.. GRISAR!

i like it load

1 207 Inlägg
4 september 2007
NippaN skrev:
haha, så jag mesigt.. Bara för att man inte orkade åka runt en bussgata, på cirka 150-200meter, fick man 1000:- i böter, för olovlig körning.. GRISAR!

Öhh...? Vad trodde du skulle ske? Att de bara skulle låta dig köra vidare så att det blir en vana för alla, så att bussarna inte kommer fram eller? Du tänkte över ditt inlägg väldigt mycket va?

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 september 2007
maco skrev:
NippaN skrev:

Öhh...? Vad trodde du skulle ske? Att de bara skulle låta dig köra vidare så att det blir en vana för alla, så att bussarna inte kommer fram eller? Du tänkte över ditt inlägg väldigt mycket va?

han tänkte ju inte efter ju hehe alls. och att inte orka köra runt den lilla biten är ju löjligt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

539 Inlägg
4 september 2007
håller med NippaN! Fy fan... lider med dig!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 september 2007
är man så lat och har så bråttom så förtjänar du dom böterna helt klart

755 Inlägg
4 september 2007
är du så trög så inte orkar köra ca 200 meter

9 108 Inlägg
4 september 2007
Du gjorde en olaglig sak, bit i det sura äpplet istället för att säga att poliserna är grisar. Jag har också genat i mina dagar men jag hade då inte gnällt över det om jag åkt dit. Otur helt enkelt.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
4 september 2007
Och poängen med denna tråden är??

Och varför kalla personer för grisar när dom bara sköter sitt jobb?

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 september 2007
snuten gör bara sitt jobb.  dom såkallade "grisarna" gör ett bra jobb. skulle dom skita i att bötfälla folk  när dom gör fel så kommer det ju bli kaos ju

Miklen
4 september 2007
Inte för å va elak men är det inte du som e grisen i detta fallet ?

Muttley
4 september 2007
inte konstigt att folk tycker så illa om poliser när de tänker som denna trådskaparen..
jag säger DUKTIGA POLISER
du gjorde fel de gjorde rätt.
välj laglig väg wink

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
4 september 2007
Robban 245 skrev:
Huvet dumt får kroppen lida loltongue

Detta var inte kroppen som fick lida, det var den där brännande saken, ala plånbok.  lol
Senast redigerat av darkwizard (4 september 2007)

Lev livet, det kan ta slut fort

3 627 Inlägg
4 september 2007
Klaga du på.. men du borde veta lika väl som vilken annan person här inne att man tycker kommunaltrafiken är sjukt långsam.. och det finns trots allt en anledning till varför bussen har en egen fil!

Du förtjänar de där böterna!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

424 Inlägg
4 september 2007
"Jag gjorde något olagligt, polisen såg mig och jag fick böter! Vilka jävlar som gör sitt jobb korrekt!! Pinsamt!" roll Eller?

Tycker att denna tråden är pinsam. Polisen gör sitt jobb och då får dom skit istället.....

987 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
Jag vet att jag gjorde fel, men grejen är, att man lär fan köra runt hela jävla stan, för att komma dit jag skulle. Jag skulle till huset, typ 50 meter efter, att man inte fick åka. Och det hade blivit betydligt mycket mer än "200 meter" som good_year sa. Utan, kanske 1 mil. Vilket inte heller är så mycket egentligen, men är man lat, och har bråttom, så är det 1 mil för mycket. Och, ja, jag vet. Poliserna gör bara sitt jobb, precis som vilken person som helst. Men tycker iallafall det är rätt mesigt.

i like it load

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 september 2007
NippaN skrev:
Jag vet att jag gjorde fel, men grejen är, att man lär fan köra runt hela jävla stan, för att komma dit jag skulle. Jag skulle till huset, typ 50 meter efter, att man inte fick åka. Och det hade blivit betydligt mycket mer än "200 meter" som good_year sa. Utan, kanske 1 mil. Vilket inte heller är så mycket egentligen, men är man lat, och har bråttom, så är det 1 mil för mycket. Och, ja, jag vet. Poliserna gör bara sitt jobb, precis som vilken person som helst. Men tycker iallafall det är rätt mesigt.

asså det går ju inte åt så mycket kraft att styra me ratten och trycka på gasen. är du så lat så du gjorde ett fel som du visste om så kan du ju åka kommunalt.

733 Inlägg
4 september 2007
men det är ju samma som när ja åkte dit i juli. den 12... råkade köra lite utan körkort, vilket var jävligt dumt eftersom ja äventyrade 100 000 i princip. lastbilsutbildning går ja ju, och de e va BECE kostar typ. men jag körde, blev stoppad och 1500 i böter vilket jag har betalat utan att klaga. och än så länge har jag ju mitt lämp kvar. men vet inte slutbeskedet än.

så nu i efterhand när man e efterklok så skulle jag aldrig kört. men ja, för stunden så va de ju bara de ja ville. men nu i efterhand när man vet att förlorar man lämpet så blir man kickad från skolan, då va de ju jäävligt dumt att köra. men visst, ja sitter och och skriker massa många fula ord om poliser. men ja, mitt eget fel.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

987 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
NippaN skrev:

asså det går ju inte åt så mycket kraft att styra me ratten och trycka på gasen. är du så lat så du gjorde ett fel som du visste om så kan du ju åka kommunalt.

Det har du rätt i, men har man bråttom, så har man..

i like it load

279 Inlägg
4 september 2007
fick böter för en timma sen på 1500 för ja tejpat min nummerplåt smile

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken

Sök