3156
Sök

Uppkörningstips

8 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
TJA! big_smile Någon som kan ge lite tips om uppkörningen? Vad man ska tänka på mest när man kör upp m.m. Har nämligen vänner som kuggat för att läraren sa att han inte behövde göra en säkerthetskontroll och massa småsaker, snälla skulle vara mycket uppskattat om ni kunde hjälpa mig!

3 650 Inlägg
7 september 2007
jag fick kolla bromsarna och handbromsen..så det är väl lika bra att du räknar med det smile
kolla mkt i alla speglar också..och då menar jag att du ska kolla så att vägverket snubben ser att du gör det också:)

8 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
Okej, men bromsarna är inga problem smile .. Såklart man gör så att lärarn ser, eller så roppar man haha "HÖRRU, kolla nu" big_smile Tack för tipset!

1 503 Inlägg
7 september 2007
Ta det bara lugnt så går de bra ska du se!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

427 Inlägg
7 september 2007
Kör inte för fort wink

8 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
Haha, klart jag inte ska köra fort big_smile Ska försöka ta det så lugnt som möjligt, vad sägs om det här: Försöka få kontakt med kontrollanten, kolla på varenda lilla detalj man ska följa. Ta det lugnt osv!

9 108 Inlägg
7 september 2007
Lär inte körskolan ut saker längre? wink Dom är ju annars till för sådana här frågor. Här på garaget finns det ett gäng sådana här trådar redan så jag hänvisar till sökfunktionen och önskar lycka till på upkörningen.

Sök