rost, bussningar i framvagn, knäckta eller dåliga fjädrar, vinda bromsskivor sen om dom tickar lite är inget att bli skrämmd av! kan säga att 2,9an min var de absolut stryktåligaste fordon jag nånsin haft!! och då har man ju haft nåra volvos (som för övrigt bara jävlades typ) skotrar, mopeder, crossar osv, alltså utav alla fordon jag har haft räknar jag nu
om ni nu vill veta så piskade jag skiter ur den totalt i 1års tid, den kokade en jävla massa gånger, gick tom på olja massa gånger, varvades och gick på varvstoppen dagligen osv i ett års tid, och den gick lika bra på slutet som i början!! snacka om kvalitet!
anledningen till att jag miss skötte motorn var för att det var tänkt att byta till en fräschare och tänkte se vad denna motor höll för, men även fast jag försökte så lyckades jag inte köra slut på den.. men nu behöver man ju inte bekymmra sig längre om det
soppa förbrukningen är väll självklart på mer än en liten nissan micra om man säger så, men landsvägskörning ligger den under litern iaf, riktig hårdkörning så är det väll runt 1,5 liter som gäller, fast då menar jag riktigt hård körning
lätt den roligaste bilen jag har kört på vintern!!
näe en sierra 2,9 tycker jag du ska satsa på!