Det var pilligt att få det bra...men det gick, nu sitter vingen där, det fick härda över natten, så jag ska till jobbet sen så då får vi se hur den sitter...
Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Skruva är nog altid bäst. Limmade först på min förra bil, seat toledo -97:a men det släppte i mitten efter ett kort tag. Fram med borr och sen satt den som berget. Mät ordentligt först bara.
Skruva är nog altid bäst. Limmade först på min förra bil, seat toledo -97:a men det släppte i mitten efter ett kort tag. Fram med borr och sen satt den som berget. Mät ordentligt först bara.
Har vingen skruvhål redan?
Okej...några hål är det iaf, men inga att skruva i...den satt fast med clips på förra bilen, vingen är ihålig. fick tipset att borra sedan fylla hålet (och lite till) med plastic padding, sedan skruva in i det...det sku visst funka super...enligt ok personalen iaf
Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
det jag fick till bilen var, bogserlina, extralysen, iskrapa, 2" mätare (står volvo i dem), så., förslag på extralysen??
grattis , extra lysen har jag aldrig varit så förtjust i ivarjefall såna som man lägger vid grillen.. 2st små ingröpta i kofångaren kan dock vara snyggt