3159
Sök

Det mesta du garvat i hela ditt liv !???

257 Inlägg
11 september 2007
Siaaa skrev:
Jackass får mig alltid på fall!! specielt 2an..tex, när weeman står framför två båtar som drivs av en kraftig vindfläkt och när den gasar på fullt, så vecklar han plötsligt ut en fallskärm så att han blir kastad minst 30m...tog ett tag innan jag återämtade mig från den...

jackass är ett säkert kort om man vill skratta!!! för o inte tala om borat eller ali G wink

red daddy
11 september 2007
Tittade på "50 dagar och 50 nätter" (tror den heter så - killen som ska avstå ifrån allt va sex och "taij" heter i 50 dar)... Skratta åt filmen så jag grät och hade magkramp. Faan va jag led med killen! smile

956 Inlägg
11 september 2007
ILarsaI skrev:
Senaste ordentliga skrattet var nog senast idag när jag läste om Tv-läkaren Carl Trollius som dömts till 3.5 års fängelse för våldtäkt. Själva händelsen är inte rolig men hans försök att förklara sig går nog till avdelning för otroligt dumma bortförklaringar.

Han hävdar att han lider av ofrivilliga smärtsamma erektioner och måste onanera, som han gjorde strax innan kvinnans besök. Han fick utlösning i handfatet och tvättade sig med tvål och vatten. Men han bär tajta bikinikalsonger som gör att snoppen ligger uppåt, och han fick lite efterutlösning som hamnade på magen. Där kliade han sig så sperma hamnade på handen, och under ingreppet på kvinnan har han omedvetet fört in sperman i kvinnans slida. En stund senare städade han lite i salen och då även fört över sperma på kvinnans trosor.

Helt otroligt vilken fantasi en del har, fullständigt sanslöst. tongue

haha ja vem fan skulle tro på det:p

eldus veldus

312 Inlägg
11 september 2007
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Typ för ca 3 år sedan. Hade raggat upp en brud osv på en hemma fest så sluta det hemmos henne, Men när det väl var action så lät hon som ett jävla marsvin och jag stannade mitt i allt o börja skratta så tårana kom & hon blev ledsen & sur o jag fick inget mer av henne.

HAHAHAHAHA FYFAN VA KUL HAHAHAH ROFLMAO DET DÄR MÅSTE MAN FÖRESTÄLLA SIG ASSÅ lol

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

1 120 Inlägg
11 september 2007
Amercian pie.. 1 och 2 är så jävla roliga hahahaha.. speciellt i tvån när han fasnar med handen när han råkar ta lim istället för glidmedel MOHAHAHAHAHAHA
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (11 september 2007)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

7 120 Inlägg
11 september 2007
Jag garvar hela tiden, vet inte vad som är roligt längre. lol

Ford Racing
479 Inlägg
11 september 2007
Haha.. Det var nog när en Volvo 850 Turbo försökte åka ifrån mig!

Ja Just!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
11 september 2007
ILarsaI skrev:
Senaste ordentliga skrattet var nog senast idag när jag läste om Tv-läkaren Carl Trollius som dömts till 3.5 års fängelse för våldtäkt. Själva händelsen är inte rolig men hans försök att förklara sig går nog till avdelning för otroligt dumma bortförklaringar.

Han hävdar att han lider av ofrivilliga smärtsamma erektioner och måste onanera, som han gjorde strax innan kvinnans besök. Han fick utlösning i handfatet och tvättade sig med tvål och vatten. Men han bär tajta bikinikalsonger som gör att snoppen ligger uppåt, och han fick lite efterutlösning som hamnade på magen. Där kliade han sig så sperma hamnade på handen, och under ingreppet på kvinnan har han omedvetet fört in sperman i kvinnans slida. En stund senare städade han lite i salen och då även fört över sperma på kvinnans trosor.

Helt otroligt vilken fantasi en del har, fullständigt sanslöst. tongue

Det där kan du väl inte mena att han sa! Det har jag missat isf!Och det gich hans advokat med på att han sa! Heter advokaten Leif Silbersky så är han skyldig till alla anklagelser! Han får nog ta med en duktigt stor tub med glidmedel till hans nya tillhåll! Sicken jävla idiot!
Senast redigerat av MikeAero (11 september 2007)

-Mike-

130 Inlägg
11 september 2007
JAg kollade på Vänner 2 säsonger på rad (JA i streck). Jag skrattade oerhört mycket den sista säsongen, kan vara för att jag var trött men vänner är ju rätt så roligt ändå tongue

Annars händer det väll typ 1 gång per år att jag år en skrattattack, den kan komma när somhelst och kan bero på vad som helst.

Kommer ihåg att vi spelade badminton på idrottslektionen för ett par år sedan och bollen fastnade i nätet, då skrattade jag i typ 3-4 minuter.... jag kunde inte resa mig och sen så gjorde min käke och magen ont big_smile
Senast redigerat av kattn (11 september 2007)

Jag vill ha en bil med klös i!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
11 september 2007
de ve nog när jag kollade på date movie skulle jag tro när katten sitter på toa

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 997 Inlägg
11 september 2007
Aerodynamik skrev:

Nu är de nå allvarligt fel tror ja. men ja börja skratta av de du skrev HAHA lol .
Jaasi så de kan gå, finner inget roligt i texten men skratta gjorde ja lol

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2007
när man är trött eller har över energi så brukar man ju kunna få sina skratt attacker tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Svindåre
1 433 Inlägg
11 september 2007
förra riktiga skrattanfallet var på ett LAN för några år sedan då jag och en kompis kollade på "Hi Jack!" om och om igen, och vi skrattade mer och mer tills vi låg över tangentbordet och inte kunde röra oss big_smile

Klippet : http://www.garaget.org/video/6weshvetb4ww

åsså skrattar man rejält när kompisar i skolan kör tävlingar om vem som kan äga den andre mest big_smile
Senast redigerat av ErskPersk (11 september 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

3 627 Inlägg
12 september 2007
Den filmen jag skrattat mest åt, det är fanimej Date Movie.. och då gäller det hela filmen smile Framförallt när katten sitter på dasset lol .. då skrattade jag så tårarna spruta tongue

Men om vi tar IRL så va det nog när jag va hemma hos en polare, och testade och se vad som händer om man slänger en enkrona på en oöppnad colaburk wink Om vi säger såhär.. han har fortfarande fläckar kvar på sina väggar och hans tangentbord är kletigt tongue Och detta testade jag för 2 år sen big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 120 Inlägg
12 september 2007
när jag såg denna i dag smile hahahaha http://www.garaget.org/video/44j8nn2wophd

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Maskinförare
72 Inlägg
12 september 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:
när jag såg denna i dag smile hahahaha http://www.garaget.org/video/44j8nn2wophd

så djävla grymt

Jag kan inte få sparken, slavar måste säljas...
Vorsprung durch tecknik-Försprång genom teknik

7 120 Inlägg
12 september 2007
Galad8 skrev:
Aerodynamik skrev:

Nu är de nå allvarligt fel tror ja. men ja börja skratta av de du skrev HAHA lol .
Jaasi så de kan gå, finner inget roligt i texten men skratta gjorde ja lol

Kul att jag kan glädja någon roll

452 Inlägg
12 september 2007
Hmm .. den gången jag minns bäst var när jag gick gymnasiet och vi stod och väntade på stadsbussen. Mycket folk på hållplatsen och bussen kom in mot oss i hög hastighet ..
Rätt som det är så hör man PANG och jag ser att en tjej får sidospegeln i huvudet ..

Det var en tjej i min paralel .. när jag skulle gå på bussen så stod hon framför mig och jag
frågade "var det du som fick spegeln i huvudet" - "Ja" svarar hon på då.
Detta slutar med att jag bryter ut i skratt och kan inte sluta, hehe.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2007
Tzatziki skrev:
Hmm .. den gången jag minns bäst var när jag gick gymnasiet och vi stod och väntade på stadsbussen. Mycket folk på hållplatsen och bussen kom in mot oss i hög hastighet ..
Rätt som det är så hör man PANG och jag ser att en tjej får sidospegeln i huvudet ..

Det var en tjej i min paralel .. när jag skulle gå på bussen så stod hon framför mig och jag

jag har faktiskt också lyckats få buss speglar i huvudet, me ndå har man oftast varit onykter så kan kanske bero på det roll
Senast redigerat av _Glenne_ (12 september 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
12 september 2007
Tzatziki skrev:

*asg* inte i smällen i sig men jag ser mig dig framför mig som helt lugn frågar detta och bryter ihop! Sen att jag hade grinat om jag såg smällen underlättar ju inte att sluta garva!

-Mike-

Sök