Och juste hur hade du tänkt öppna bakluckan? Köra det lite kaxigare med elmotor? Eller ska du eventuellt dra om en vajer i bilen så du kan öppna den vid förörplatsen? Eller de kanske finns från början? Mvh Dennis
Och juste hur hade du tänkt öppna bakluckan? Köra det lite kaxigare med elmotor? Eller ska du eventuellt dra om en vajer i bilen så du kan öppna den vid förörplatsen? Eller de kanske finns från början? :) Mvh Dennis
Hur löser du öppningen av huven? Själv satte jag ett snöre i öppnaren som sticker ner en liten bit bara men man ser den inte utifrån så man får känna efter den. Kul att se hur andra löser det.
Självklart så ska du köra med en elöppnare till bagagen, ska koppla in min nu när som helst.
Hur löser du öppningen av huven? Själv satte jag ett snöre i öppnaren som sticker ner en liten bit bara men man ser den inte utifrån så man får känna efter den. Kul att se hur andra löser det.
Självklart så ska du köra med en elöppnare till bagagen, ska koppla in min nu när som helst.
Jo, jag har också tänkt lägga ett snöre eller nått liknande..:) Jepp, de kommer dit en elmotor snart..
Nu har det hänt lite med bilen igen. Idag kom den nya inredningen med säten och och dörrsidor..:) Inredning kommer från Golf Coulor Concept! Så idag har jag slitit ut dom gamla stolarna och lägga ljudisolering under baksätet och sedan lyfte jag in dom nya stolarna..! Började även och byta dörrsidorna nu innan jag tog kväll!