Jag har kollat på en C4 axel men tror inte den heller pallar.. Dock hade jag på gång med en tillverkad "9 axel som skulle palla 1000+ men det blev inget.
Hur funkar C5ans axel och låda med så pass mycke åka som du har?
Jag har kollat på en C4 axel men tror inte den heller pallar.. Dock hade jag på gång med en tillverkad "9 axel som skulle palla 1000+ men det blev inget.
Hur funkar C5ans axel och låda med så pass mycke åka som du har?
Lådan e preppad för 700hk och drivaxlar för 1300hk, så det funkar än så länge!
Då önskar jag dig all lycka så den kommer ut på vägarna snart!
Tackar!!!
Att åka till besiktningen e ju värre än en levertransplantation eller ett tandläkarbesök!!!
Var där i veckan och fick nedslag på att jag hade "blåa" diodlampor i mina p-ljus trotts att jag köpte xenonvita (4300kelvin) på jobbet men man hade inte mycket att sätta emot, han tyckte som han tyckte
Då önskar jag dig all lycka så den kommer ut på vägarna snart!
Tackar!!!
Att åka till besiktningen e ju värre än en levertransplantation eller ett tandläkarbesök!!!
Var där i veckan och fick nedslag på att jag hade "blåa" diodlampor i mina p-ljus trotts att jag köpte xenonvita (4300kelvin) på jobbet men man hade inte mycket att sätta emot, han tyckte som han tyckte
Blankt papper idag!
Jaha så de är amerikanskt man ska åka.... Grattis!!!
Blankt papper idag!
Jaha så de är amerikanskt man ska åka.... Grattis!!!