Iduns skrev:
Tjenare!
Känns som jag är anledningen till att tsdi startade denna tråd, han var lite arg på mina bilder.
Visst jag har lättkläda Glamourbilder, jag har varit med i Moore bla bla bla.. Men och?
Jag jobbar med de till och från. jag är stolt över det jag gör och vad skulle bilsporten vara utan oss tjejer igentligen? Hur många utav er grabbar tycker det är kul att åka till mantorp o kolla in lättklädda brudar? Vet en hel del av mina killkompisar inkl min pojkvän som skulle tycka att en del av nöjet försvann utan alla tjejer även jag:P
Och jag har bil en "rostig,gammal" 142. det är min pärla som jag bygger på, jag försöker själv så det går lite långsamt men jag har bilar som väldigt stort intresse, och jag är först och främst medlem här just för att hitta likasinnade och få hjälp med olika saker.
och att kalla tjejer för Polska luder tycker jag är heelt fel riktigt elakt.
Jag är inte heller ett skl. Plåtluder heller. jag har min bil och det är min drömbil, visst det finns andra bilar som är riktigt snygga men för de så raggar jag inte på ägaren.
Hoppas nu att detta får ett slut snart:)
Jag finns här på Garaget och behöver alltid lite tips och råd till bilen, och jag är inte farlig att prata med:)