3083
Sök

Audin död....

369 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
Igår hände nått som e mycket tråkigt, när ja skulle kolla till bilen efter en fest, se om ja hade täckt över basen med en plastpåse, (som ja brukar göra för att den inte ska bli snodd, eftersom ja inte har den tonad) så upptäckte jag att bilen var borta.
Ringe polisen och anmälde stöld, några minuter senare fick jag återsamtal och hörde att två st hade krockat den o smitit från platsen. Det var rätt näta så en polis kom och hämtade mig så att ja kunde få se på bilen.
Den var som sagt väldigt skadad, inte mycket kvar av den, bakdäcket va inte ens på fälgen, och dörrarna gick inte att stänga, polisen har inte fått tag på nån och inga vittnen.
Har tyvär inga bilder, men synen var hemsk, bilen som jag sparat åt så länge och lagt ned så mycket jobb o kärlek var helt förstörd...
Hoppas att polisen får tag på de skyldiga och att ja hittar en lika fin som jag hade....

Avant för varje slant.

4 Inlägg
29 september 2007
Jag lider med dig:( Hemskt att det finns sådana personer. Tkr de borde betala allt egentligen, men som med 90% säkerhet inte går, då de är svinfattiga:(

Hoppas du hittar en ny bra iallafall, för du får väl allt på försäkring?

287 Inlägg
29 september 2007
Fan de låter inte skoj:(

369 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
elune skrev:
Jag lider med dig:( Hemskt att det finns sådana personer. Tkr de borde betala allt egentligen, men som med 90% säkerhet inte går, då de är svinfattiga:(

Hoppas du hittar en ny bra iallafall, för du får väl allt på försäkring?

Ja, kag har helförsäkring, men ja har ju lagt ned så mycket på bilen...så ja hoppas att ja får bara hälften av d, och hoppas att d går fort, hur l¨ång tid kan en sådan utredning ta?

Avant för varje slant.

956 Inlägg
29 september 2007
fan va tråkigt

eldus veldus

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 september 2007
Tar tyvärr ganska lång tid att få ut pengar sad Men trösta dig med att det är vinter, det är ju på sommaren man vill ha det riktigt fina.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

369 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
Tar tyvärr ganska lång tid att få ut pengar sad Men trösta dig med att det är vinter, det är ju på sommaren man vill ha det riktigt fina.

aa d e ju sant big_smile...men ändå, lite halv segt, aja bara jag får tillbaka dem så..

Avant för varje slant.

2 924 Inlägg
3 oktober 2007
Hmm..vilken Audi är detta?  hmm
Din presentation avslöjar ju inte det (längre?)

Men jag lider verkligen med dig sad
Senast redigerat av peegee (3 oktober 2007)

~ Life is short, have FUN! ~

BMW fantast
1 172 Inlägg
3 oktober 2007
tråkigt sånt dära...sad

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

369 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
peegee skrev:
Hmm..vilken Audi är detta?  hmm
Din presentation avslöjar ju inte det (längre?)

Men jag lider verkligen med dig sad

Just nu e bilen offline, det var en audi s4 avant, 2,2t

Avant för varje slant.

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
3 oktober 2007
Usch vad trist....sad
Så surt när folk inte kan ge FAN i ens grejer....

Önskar dig lycka till med nästa bygge iaf! smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Sök