jag skulle nog inte lägga ner pengarna för neon på min bil.. men de klart med rätt bil så kan det nog passa fint bara de inte blir för mkt plast plast lr bling bling
min mening: neon utvändigt är alldeles för mkt epa och fjortis stuk... men därimot invändigt så tycker jag det kan vara trevligt med neon.... men hey det är ju bara vad jag tycker
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
min mening: neon utvändigt är alldeles för mkt epa och fjortis stuk... men därimot invändigt så tycker jag det kan vara trevligt med neon.... men hey det är ju bara vad jag tycker
samma här mycket neon inne i bilen ska det va och led lampor
Får hålla med, under bilen känns inte rätt, men om man har ett par inne i bilen vid golvet i samma färg som resten av belysningen i bilen är det riktigt snyggt.
om de e rätt/snyggt monterat så att inte rören syns utan bara ljuset får dom å på rätt bil.. (inte nån svensson bil) så kan de va snyggt.. på utställningsbilar fyller de e ju ett bra syfte så..