snurra runt på den i 360graders bilderna, eller vad man ska säga. sedan får man fantisera om STI versionen med fetare kjolpaket dessutom heter den inte WRX i Japan, den heter S-GT , de vill väll inte skämma ut namnet eller något
äsh vi får ha tålamod till STI av 4dörrars versionen, den lilla skiter jag totalt i den är ingen impreza i mina ögon, de kunde gjort en ny model utav den istället... men som sagt, STI ska väll premiär visas snart?
tycker att den ser ut som saab kombi är det possitivt =P
Nja
Inget ont om Saab, men Impreza ska inte se ut som en familjebil för fasen! Hoppas Subaru har nått ess i rockärmen för ska sti versionen se ut så där måste dom ramlat och slagit sig eller nåt.
Jag tycker det känns fräscht och nytänkande av Subaru att satsa på en helt ny modell.. lite mer åt sporthållet nu. jag menar förut var den snyggare, men den var stor och endå i grunden en familjebils räser:cool:
Alltså, sidan du länkar till säger ju allt! T.om den OFFICIELLA SUBARUSIDAN för 2008-Imprezan visar en fet bild på BAKDELEN av bilen. Dom skäms för hur ful framsidan är!
Tycker den ser ut som en förfulad Honda Accord. Mindre, massa feminina runda former osv...