en polare till mej köpte en m5 91a med motorras, dock en 3,6. killen som hade bilen hade chippat den o sen legat i ca 250 blås o lagt i fyran:P lycka till med renoveringen. du kan även kolla in hans sida: m5danne
en polare till mej köpte en m5 91a med motorras, dock en 3,6. killen som hade bilen hade chippat den o sen legat i ca 250 blås o lagt i fyran:P lycka till med renoveringen. du kan även kolla in hans sida: m5danne
okej, ja det kanske inte är det bästa att göra med en sån motor. Tack så mycket!
jo jag hoppas på det har ju trots allt lagt ner lite pengar på den
lagren var faktiskt inte så jäkla dyra ändå.. fick packboxar fram och bak + lager + vevaxelbultar för 4k
hehe ook, låter ju rätt ook, känner igen de där, ja har lagt snart 20k på min motor . ska beställa på ett styling företag här i stan dom tog inte så värst mycke, 1300kr för kolvringar åså runt 1500kr för alla vev å ramlager...
lagren var faktiskt inte så jäkla dyra ändå.. fick packboxar fram och bak + lager + vevaxelbultar för 4k
hehe ook, låter ju rätt ook, känner igen de där, ja har lagt snart 20k på min motor . ska beställa på ett styling företag här i stan dom tog inte så värst mycke, 1300kr för kolvringar åså runt 1500kr för alla vev å ramlager...
ja jag är upp i snart 20k jag med på min motor, om man ränkar in delarna jag fick med. men jag betalade 3800kr för mina kolvringar.
men nu har jag har snart inga saker kvar som skall bytas, funderar på att byta vattenpumpen också, men vi får se hur det blir med det.
ja jag är upp i snart 20k jag med på min motor, om man ränkar in delarna jag fick med. men jag betalade 3800kr för mina kolvringar.
men nu har jag har snart inga saker kvar som skall bytas, funderar på att byta vattenpumpen också, men vi får se hur det blir med det.
hehe ook, men de e ju värt de i slutändan . hålla på me bilar e ju ens hobby så de får kosta va de vill . lägger ju hällre ut 50000kr på en bil än att byta bil lite nu o då och fixa lite me dom, de e bara slöseri . kanske e lika bra att byta vattenpumpen så är man säker, de ska iallfall jag göra. ska byta allt på motorn till nytt, lika bra de så är man säker så man slipper få nå ras ...
ja jag skall svälta mig rik, och lägga ner lite extra pengar på bilen, som du säger, det lönar sig i slutändan helt klart.. jag har dock inget problem att byta bilar, jag är inne på min 5de bil på 9månader nu men som sagt så skaffade jag mig M5an i höst. och den kommer jag nog hålla fast vid.
hur går det annars med din racer då? vad har du tänkt ha den till?`
ja jag skall svälta mig rik, och lägga ner lite extra pengar på bilen, som du säger, det lönar sig i slutändan helt klart.. jag har dock inget problem att byta bilar, jag är inne på min 5de bil på 9månader nu men som sagt så skaffade jag mig M5an i höst. och den kommer jag nog hålla fast vid.
hur går det annars med din racer då? vad har du tänkt ha den till?`
hehe låter som mej de, festar inte eller nånting, fyller på mobilen och busskortet varje månad allt annat åker till bilen . haha de va ju några stycken . ja ja kommer nog behålla min vääääldigt länge. kommer inte sälja iallfall för har lagt så mycke på den.
ska ha den att köra massa bana me . hinna så mycke gatebil träffar som möjligt åså. sen nästa vinter så är de tänkt att ja ska göra en kompressor konv och ändra om upphängningen såpass att ja får den besiktad me de hade ja hoppats på:).
du kan ju kolla min projekt tråd, den är länkad på min press ...